COB MERITUM rusza z wynajmem profesjonalnej salki konferencyjnej
– Już w październiku zaprosimy Państwa do korzystania i organizacji szkoleń oraz spotkań biznesowych – mówi Marta Janura z Centrum Obsługi Biznesu MERITUM.
Biuro Rachunkowe Centrum Obsługi Biznesu MERITUM rozpoczyna realizację nowego projektu. Proszę przybliżyć jego szczegóły.
W październiku w budynku Feniks uruchamiamy salkę konferencyjną. Pomysł ten zrodził się początkowo z wewnętrznych potrzeb. W Meritum przywiązujemy bardzo dużą wagę do rozwoju. Korzystamy z wielu szkoleń, zarówno z tematyki merytorycznej, czyli księgowo-podatkowo-kadrowej, ale również z rozwoju kompetencji miękkich, takich jak komunikacja, zarządzanie, obsługa klienta itd. Podczas pandemii koronawirusa wiele szkoleń odbywało i nadal odbywa się online. Cenimy te możliwości, ale mimo wszystko nie rezygnujemy z organizowania szkoleń zamkniętych z biegłymi rewidentami, doradcami podatkowymi czy trenerami biznesu. Są to szkolenia za „zamkniętymi” drzwiami, co pozwala nam skupić się na problematyce dotyczącej naszych Klientów, a nie na ogólnych zagadnieniach.
Czy Wasza nowa usługa będzie skierowana do przedsiębiorców poszukujących takiego lokum?
Jako jedni z pierwszych w Polsce, bo już w 2007 roku, uruchomiliśmy usługę wynajmu adresu na siedzibę firmy wraz z obsługą kancelaryjną/administracyjną. Wielu Klientów nie posiada biur, a ma potrzebę spotykania się od czasu do czasu z kontrahentami czy różnego rodzaju instytucjami. Z wielu względów nie chcą spotykać się w domach czy restauracjach. W dużej mierze to Ci Klienci zasygnalizowali potrzebę wynajmu takiej przestrzeni na godziny. Covid pokazał, że wiele rzeczy da się robić online. Niektórzy przedsiębiorcy na stałe zrezygnowali z wynajmu powierzchni biurowych, ale nadal mają incydentalne potrzeby organizowania spotkań biznesowych.
Na jaki cel będzie można wynająć Waszą salkę?
W salce będzie można zorganizować „konferencję” do 30-40 osób. Wystrój będzie pozwalał na organizację spotkań formalnych i mniej formalnych. Postaramy się zautomatyzować proces, od rejestracji i rezerwacji online po wejście do salki szyfrowane kodem sms.
Na jakim etapie są przygotowania do tego przedsięwzięcia?
Jesteśmy na ostatniej prostej. Już w październiku, tak jak wspomniałam na początku, zaprosimy naszych Klientów, ale także osoby, które do tej pory nie korzystały z naszych usług, do organizacji szkoleń oraz spotkań biznesowych w nowym lokum. Obecnie wybieramy nazwę dla naszej salki, a o pomoc w tym poprosiliśmy za pośrednictwem Facebooka.