przeprowadzone zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r., poz. 1986)
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica
tel. 71 398 09 10, fax 71 398 09 12
e-mail: sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt budowlany, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na przebudowę Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka przy ul. gen. F. Kleeberga 4 w Oleśnicy na zespół szkolno-przedszkolny -Segment B.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opracowanie dwóch koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji, a po wyborze jednej z nich, zaprojektowanie przebudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 6 na zespół szkolno-przedszkolny – Segment B , wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń.
Dokumentacja projektowa musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, w tym z rzeczoznawcami ds. przeciwpożarowych i sanitarno-epidemiologicznych (i innych wymaganych) oraz na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą prawomocności.
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.
W razie konieczności uwzględnienie zwiększenia mocy przyłączeniowych lub zaprojektowanie nowych przyłączy (np. wodnego, energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej i inne wymagane, a nie wymienione).
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
Dwóch koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych;
Projektu budowlanego, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
Projektów wykonawczych, wszystkich wymaganych branż sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający posiada dokumentację techniczną na przebudowę do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Oleśnicy, którą należy uwzględnić przy realizacji w/w zadania.
IV. ZAŁOŻENIA KONCEPCJI PRZEBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W OLEŚNICY
Zamawiający wymaga zaprojektowania przebudowy obiektu zespołu szkolno-przedszkolnego posiadającego:
4 oddziały przedszkolne z węzłami sanitarnymi dla dzieci w przedziale wieku 3-4-5 lat. Każda grupa może liczyć maksymalnie 25 osób;
pomieszczenia do wydawania posiłków dla dzieci oraz 1 pomieszczenia technicznego.
Należy przedstawić dwie koncepcje projektowe wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji, a po wyborze jednej z nich, zaprojektować przebudowę budynek Szkoły Podstawowej nr 6 w technologii budynku energooszczędnego wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń.
V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI
Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu
w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:
1) w wersji papierowej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze,
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze,
projekt budowlany – 5 egzemplarzy,
projekty wykonawcze – po 5 egzemplarzy w każdej branży,
przedmiar robót – 2 egzemplarze,
kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egzemplarze,
bioz – 2 egzemplarze,
mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz,
2) w wersji elektronicznej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf,
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf,
projekt budowlany i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC
projekty wykonawcze – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg do każdej branży, opis projektów w formacie DOC,
przedmiar robót z podziałem na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane – w formacie pdf oraz ath (NORMA),
kosztorys inwestorski z podziałem na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane – w formacie pdf oraz ath (NORMA),
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC,
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
przekazanie do Zamawiającego dwóch koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich do dnia 31.07.2019 r.,
uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji projektowych i wybór nastąpi do dnia 31.08.2019 r.,
przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji (Kosztorys Inwestorski, Projekt Budowlany, Pozwolenie do Starostwa) – do dnia 30.09.2019 r.,
przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji (Projekt Wykonawczy) – do dnia 31.10.2019 r.
przekazanie do Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę – do dnia 30.11.2019 r.
W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
Należy wykazać, że wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej, tj. szkoła lub przedszkole o wartości robót budowlanych minimum 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).
VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym obowiązkowej wizji lokalnej), prac projektowych, uzyskania opinii i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki.
W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 2,
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 3,
w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 4
w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos, tel. 71 398 09 29,
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na sporządzenie koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt budowlany, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na przebudowę Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka przy ul. gen. F. Kleeberga 4 w Oleśnicy na zespół szkolno-przedszkolny -Segment B.
MT.480.9.2018.IZ
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 12.06.2019 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 12.06.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania,
2) wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 2 do zapytania.
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.