Zacisze przenosi administracje do swojej siedziby

Od lutego zmienią się zasady funkcjonowania administracji spółdzielczych na terenie Oleśnicy. Zostaną one przeniesione do siedziby Zacisza przy ul. Kochanowskiego 5.
– Od jakiegoś czasu analizujemy zasady pracy administracji i porównujemy je z innymi tego typu służbami np. u zarządców wspólnot mieszkaniowych czy w Zakładzie Budynków Komunalnych – informuje Zacisze. – Wszystkie te firmy nie posiadają dodatkowych oddziałów poza swoją siedzibą. Z jednej strony powoduje to obniżenie kosztów, ale również pozwala mieć większą kontrolę nad wykonywanymi przez pracowników obowiązkami.
Od lutego pracownicy administracji przy ul. Kilińskiego 10 oraz Sucharskiego 2 będą przyjmować lokatorów na parterze budynku przy ul. Kochanowskiego 5 (w pomieszczeniu, gdzie mieściła się Agencja PKO BP). Telefony do administracji pozostaną bez zmian.
– Zdajemy sobie sprawę, że z początku zmiana ta może powodować uciążliwości, ale mamy nadzieję, że lokatorzy szybko odczują korzyści płynące z tego rozwiązania – mówi Wojciech Świtoń, prezes Zacisza. – Przede wszystkim, przychodząc do siedziby lokatorzy będą mieć pewność, że ważne sprawy zostaną przekazane od razu. Dotychczas w administracjach były ustalane godziny przyjęć interesantów, a poza nimi nie było pewności, czy zastanie się kogoś na miejscu. Po zmianie administratorzy dużą część czasu będą spędzać w terenie, ale w razie ich nieobecności mieszkańcy zastaną kogoś w dziale technicznym czy księgowości, a w ostateczności można sprawę przekazać obsłudze sekretariatu.