Od 25 maja, oprócz złożenia i odbioru dokumentów, możliwe jest także osobiste spotkanie z urzędnikiem starostwa powiatowego, po uprzednim kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu na konkretną godzinę.
-Mając na uwadze sytuację epidemiczną, prosimy jednak o ograniczenie wizyt osobistych wyłącznie do spraw, których załatwienie nie jest możliwe poprzez kontakt korespondencyjny, telefoniczny lub elektroniczny – mówi Dawid Samulski ze Starostwa Powiatowego w Oleśnicy.
Zasady bezpośredniej obsługi klienta w Starostwie Powiatowym:
– klienci przyjmowani są wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo
– do urzędu przyjmowani są jedynie klienci, strony postępowania i osoby załatwiające sprawę z udziałem pełnomocników (bez osób towarzyszących)
– każdej osobie wchodzącej do urzędu mierzona będzie temperatura (osoba z gorączką nie będzie mogła wejść do urzędu)
– od klientów wymaga się również dezynfekcji rąk środkiem odkażającym dostępnym przy wejściu (nie zapewniamy rękawiczek jednorazowych)
– klienci poruszają się po urzędzie z zakrytymi ustami i nosem, wyłącznie w towarzystwie pracownika urzędu (niezwłocznie po załatwieniu sprawy są zobowiązani do opuszczenia budynku)
– zaleca się korzystanie z własnych przyborów piśmienniczych