Mirosław Płaczkowski, kandydat Trzeciej Drogi do Sejmu, postanowił wykorzystać ulotki wyborcze do promocji adopcji zwierząt.
– Zdecydowałem się drugą stronę moich ulotek wyborczych udostępnić oleśnickiemu Przytul Pyska do prezentacji piesków do adopcji – wyjaśnia działacz stowarzyszenia Polska2050, który startuje do Sejmu z listy Trzeciej Drogi. – Materiały kolportowane podczas wyborów są bardzo nośne i powinny oprócz haseł i wizerunków kandydatów od razu oddziaływać sprawczo jeżeli mogą. Inicjatywa #ElectToAdopt znana jest w USA – u nas takie wzorce na banerach promuje tylko Pan Litewka z Sosnowca, a wielka szkoda.
– Pieski z Przytul Pyska wspieramy systematycznie dostarczając karmę a nawet malując pawilon dla psów seniorów. Pionek, Fiksa, Max, Lester i wiele innych polecają się do adopcji – podsumowuje Mirosław Płaczkowski.