Jesień jest zawsze początkiem sezonu dla branży meblarskiej. To właśnie wtedy kalendarz firmy ROM wypełnia się po brzegi różnymi targami czy to w Niemczech, Belgii, Francji, jak i Polsce.
To bardzo intensywny czas, kiedy wszystkie działania koncentrują się wokół organizacji tego przedsięwzięcia. W najbliższych dniach rozpoczynają się targi meblowe w Brukseli. Potrwają od niedzieli 3 do środy 6 listopada 2024, zaraz po nich startuje Paryż 16-19 listopada.
Bruksela od 1937, obecnie na powierzchni aż 66 000 m², łączy producentów mebli z branżą meblarską i jej klientami, nie tylko lokalnie, ale i na arenie międzynarodowej. To idealne miejsce do wyszukania inspiracji, zapoznania z najnowszymi innowacjami i trendami, wymiany poglądów i doświadczeń z firmami oraz specjalistami z branży. Jest to pozycja obowiązkowa dla architektów wnętrz, projektantów, prowadzących biznes w branży wyposażenia wnętrz, oraz pasjonatów designu i projektowania. Odwiedzający i wystawcy cenią sobie biznesową, a jednocześnie przyjazną atmosferę targów. Wielokrotnie w specjalistycznej prasie podkreśla się, że tworzenie środowiska, w którym można organizować przyjemne spotkania i robić interesy z ludźmi z branży, jest największą siłą Brussels Furniture Fair.
Stoisko na targach ma również firma ROM (hala 5, stoisko nr 400 ), na którym można zobaczy największe bestsellery i nowości. Ponad 11 modeli starannie opracowanych przez projektantów, a następnie z niemal chirurgiczną precyzją wyprodukowanych przez mistrzów rzemiosła. W kolekcji znajdują się wysokiej jakości, niezwykle zróżnicowane meble tapicerowane, szeroka gama kolorystyczna, nowe, ciekawe materiały obiciowe, nowoczesne stopki. Zaprezentowanie profesjonalnej ekspozycji wymaga zaangażowania sił i środków. Nad jej przygotowaniem pracuje zawsze doświadczony zespół osób zarówno z centrali firmy z Belgii jak i oleśnickiej fabryki. Te wszystkie działania są po to, by zwiększyć sprzedać, pozyskać nowych klientów, ale też wzmocnić relacje z dotychczasowymi klientami. To szczególnie ważne, gdyż branża meblarska w ostatnich latach przechodzi kryzys i zmaga się z dynamicznymi zmianami gospodarczymi, technologicznymi i geopolitycznymi.