Po sześciu tygodniach prac oleśnicki Intermarche zaprezentował dzisiaj swoją nową odsłonę. Jest nowocześnie i przestronnie. Klienci chwalą zmiany.
Na terenie sklepu pojawiły się m.in. dodatkowe urządzenia do pakowania, dzięki którym żywność, pakowana w specjalnych warunkach, dłużej zachowuje świeżość. – Postawiliśmy na zwiększenie ilości sprzedaży towarów świeżych. Pojawiły się dodatkowe meble, w których zostały one umieszczone. Wychodzimy do klientów ceniących samoobsługę – mówi Piotr Zarzycki, prezes spółki Brzoza, która jest właścicielem oleśnickiego Intermarche. – Stworzyliśmy też nowoczesny i bardzo estetyczny rynek owocowo-warzywny. Przy niewiele powiększonym sklepie całość sprawia wrażenie dużo większej przestrzeni handlowej niż to miało miejsce wcześniej.
Nowości w oleśnickim markecie to także rozbudowany i wyeksponowany dział ze zdrową żywnością sąsiadujący z ryneczkiem. Obszerny dział Kuchni Świata, w którym znajdziemy kilkaset produktów. Lokalizację zmienił dział z alkoholami, nowe miejsca przygotowano dla rozbudowanego działu z kosmetykami oraz z artykułami przemysłowymi.
Najstarszy oleśnicki market doczekał się też nowoczesnego oświetlenia. Wymieniono część regałów. Pojawiły się nowe aranżacje stoisk.
Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni opiniami klientów – mówi Renata Sroka, kierownik sklepu. – Słyszymy, że jest pięknie, nowocześnie, świeżo. Wszystkim dziękujemy za cierpliwość w ostatnich tygodniach, w czasie, gdy trwała przebudowa, a sklep cały czas funkcjonował.
Piotr Zarzycki podkreśla też rolę personelu Intermarche. – Stanęli na wysokości zadania i włożyli w te zmiany bardzo dużo pracy – mówi prezes. Dzisiaj każdy klient, który pojawi się w Intermarche Oleśnica może skorzystać z zaproszenia na wodę z sokiem serwowane z saturatora oraz świeże mini-pączki.