Kolejki długie, a toalety brak. Skarżą się klienci i ci, którzy muszą im udostępniać swoje WC
W Punkcie Obsługi Klienta Tauron, który znajduje się przy ul. Lwowskiej w Oleśnicy, nie ma toalety dla klientów. Narzekają i klienci, i właściciele okolicznych punktów usługowych.
– Udostępniamy toaletę klientom Taurona, gdy jest taka potrzeba, ale z drugiej strony to nie nasz obowiązek – denerwuje się jeden z właścicieli punktu usługowego w okolicy. – Zdarzają się dni, gdy takich próśb jest dużo, bo kolejki przed Tauronem to nie rzadkość, a ludzie przyjeżdżają do Oleśnicy nawet po kilkadziesiąt kilometrów. To oczywiste, że muszą czasem skorzystać z WC. Pytanie tylko dlaczego z naszego. Dlaczego Tauron nie ma toalety dla swoich klientów.
Podobny głos słyszymy od jednego z klientów. – W takich punktach, w XXI wieku toaleta powinna być czymś oczywistym – denerwuje się pan Mieczysław, który przyjechał do oleśnickiego Taurona z Sycowa.
Co na to przedstawiciele Taurona?
– Jak pokazują statystyki w Punkcie Obsługi Klienta Oleśnica ponad 95 procent klientów umówionych na wizytę obsługiwanych jest w czasie krótszym niż 15 minut od momentu potwierdzenia przybycia – mówi Daniel Iwan, rzecznik prasowy Tauron Sprzedaż.
Przedstawiciel spółki tłumaczy także, iż uwarunkowania architektoniczne budynku, w którym zlokalizowany jest POK w Oleśnicy spowodowały, że toaleta znajduje się w przestrzeni z ograniczonym dostępem dla klientów, ponieważ wymaga przejścia przez serwerownię oraz pomieszczenie w którym przygotowywane są dokumenty.
– W razie potrzeby toaleta jest udostępniana klientom, lecz dojście do niej wymaga obecności pracownika POK-u – mówi Daniel Iwan. – Obecnie weryfikujemy możliwość zmian architektonicznych w Punkcie Obsługi Klienta w Oleśnicy.
zdjęcie ilustracyjne