REKLAMA

Tania strona internetowa – także nią możesz wyróżnić się spośród innych firm

Materiał partnera | Materiał partnera
Tania strona internetowa – także nią możesz wyróżnić się spośród innych firm
REKLAMA

Spis treści: Zindywidualizowanie taniej strony www, Identyfikacja wizualna marki, Unikalna treść, Blog firmowy, Autorskie zdjęcia i inne pliki graficzne

Planując zamówienie taniej strony internetowej trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że witryna powstanie w oparciu o gotowy szablon. Nie oznacza to natomiast, że będzie wyglądać dokładnie tak samo jak tysiące innych. Istnieje wiele sposobów na zindywidualizowanie taniej strony www, a kilka z nich omawiamy w naszym poradniku.

UWAGA!
Setki razy słyszałeś, jak ważne we współczesnym biznesie jest posiadanie profesjonalnej strony internetowej firmy. Nie będziemy Cię tym ponownie zanudzać. Zamiast tego zadamy Ci proste pytanie: ile byłbyś w stanie przeznaczyć na produkcję witryny, która rzeczywiście wyróżni Twoją firmę na rynku i będzie elementem budującym zaufanie do marki wśród klientów? 2000 złotych? 5000 złotych? 10000 złotych? Zwolnijmy. Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję. Teraz możesz mieć znakomitą stronę internetową od 690  złotych netto i ani złotówki więcej!” Źródło: https://soluma.pl/cenniki/cennik-tworzenia-stron-www/strona-www-biznes 

Identyfikacja wizualna marki

Nawet szablonowa strona internetowa może i powinna być dopasowana do identyfikacji danej marki czy to pod kątem kolorystyki, czy elementów wizerunkowych, na czele z logo. Warto tego przypilnować, ponieważ to właśnie identyfikacja wizualna poświadcza, że trafiliśmy na stronę konkretnego przedsiębiorstwa i znajdziemy na niej informacje na temat oferty danej firmy.

Jeśli marka nie posiada jeszcze identyfikacji, to zalecamy, aby zacząć od jej zaprojektowania przed rozpoczęciem prac nad stroną www.

Ekspert radzi: „Identyfikacja wizualna marki ma kluczowe znaczenie dla jej późniejszej rozpoznawalności, a także tego, jak będą ją odbierać klienci. Dlatego pierwszym krokiem przed wystartowaniem w biznesowym wyścigu powinno być zadbanie o wysokiej jakości elementy identyfikacji. To tak, jak ze sprinterem – nikt nie skupi się na jego końcowym wyniku, jeśli sportowiec pobiegnie nago.” Źródło: https://portalmarketingowy.pl/grafika,ac219/identyfikacja-wizualna-marki-co-sie-na-nia-sklada-5-najwazniejszych-elementow-graficznych,189

Unikalna treść

Nie ma znaczenia, czy strona internetowa kosztowała kilkaset złotych czy kilkanaście tysięcy. Zawsze należy na niej opublikować unikalne treści, w tym opisujące ofertę przedsiębiorstwa, poszczególne produkty i usługi oraz historię danej marki. Takie teksty stanowią najważniejszy wyróżnik strony, co jest szczególnie istotne w przypadku witryn zbudowanych na gotowym szablonie graficznym.

Warto wiedzieć: ”Zasady dotyczące spamu szczegółowo opisują zachowania i działania, które mogą prowadzić do obniżenia pozycji strony lub całej witryny albo jej całkowitego pominięcia w wyszukiwarce Google. Witryny, które starają się dostarczać użytkownikom najlepsze treści i zachowywać zgodność z naszymi zasadami, będą zapewne wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania Google.” Źródło: https://developers.google.com/search/docs/essentials?hl=pl

Blog firmowy

Wciąż niedoceniany przez wielu przedsiębiorców, a niezwykle przydatny z punktu widzenia pozycjonowania strony internetowej, kreowania eksperckiego wizerunku marki przedsiębiorstwa oraz indywidualizowania witryny. Autorskie artykuły na blogu pozwolą wyróżnić stronę na tle konkurencji, przy okazji przyciągając ruch organiczny z wyszukiwarki.

Autorskie zdjęcia i inne pliki graficzne

Jeśli dysponujesz takimi elementami graficznymi, w dobrej jakości, które mogą zostać wykorzystane na stronie, to warto udostępnić je agencji odpowiedzialnej za produkcję witryny. Autorskie zdjęcia i inne pliki mogą zastąpić fotografie z tzw. stocków, co z miejsca pozwoli zindywidualizować wygląd nawet bardzo taniej, szablonowej strony.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA