REKLAMA

Uczniowie mieli przekonać Polaków do niewyprasowanej odzieży

Red | Red
REKLAMA

Takie zadanie postawiła przed uczniami Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Oleśnicy nauczycielka WOS Katarzyna Kaczmarek.

Na lekcjach pani Katarzyny wybrane klasy miała nie lada zadanie. Stworzyć reklamę. – Staram się, by na moich lekcjach uczniowie wykorzystywali z jednej strony naturalną u dzieci potrzebę kreatywności, twórczych działań i myślenia, z drugiej zaś potrzebę sprawczości oraz osadzenia zdobywanej przez nich wiedzy i umiejętności w ich codziennym życiu – mówi nauczycielka Katarzyna Kaczmarek. – W związku z tym realizowałam pomysł na lekcję # Budzącej się szkoły „Czas na nieprasowane – kampania
reklamowa na trudną zimę, czyli lekcje z sensem”.

Uczniowie mieli stworzyć reklamy lub całą kampanię reklamową, których celem było przekonanie Polaków do chodzenia w niewyprasowanej odzieży.
Był to projekt, podczas którego uczniowie zdobywane przez nich w szkole umiejętności osadzili w praktyce. Nie zabrakło również zabawy i dobrego humoru podczas prezentacji prac uczniowskich.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA