REKLAMA

Zmieniła się organizacja pracy oleśnickich przychodni. Porady przez telefon, cześć wizyt odwołana

KK | KK
Zmieniła się organizacja pracy oleśnickich przychodni. Porady przez telefon, cześć wizyt odwołana
REKLAMA

Rezygnacja z części usług i ograniczona dostępność. Tak pracują oleśnickie przychodnie w czasie zagrożenia koronawirusem.

Zmiana organizacji pracy nastąpiła w przychodni EMC przy ul. Daszyńskiego w Oleśnicy. – Zapotrzebowanie na recepty będą przyjmowane tylko telefonicznie lub przez stronę internetową – informuje przychodnia. – W godzinach pracy przychodni  udzielane są tylko telefonicznie. Na podstawie wywiadu lekarz podpisuje decyzję, czy pacjent ma się zgłosić do placówki, poda też kod do recepty i w razie potrzeby wystawi zwolnienie.

Od 16 marca przez 14 dni nie odbędą się też planowane wizyty w poradniach specjalistycznych oraz pracowniach diagnostycznych i poradni dla dzieci zdrowych. Zamknięty jest także punkt pobrań.

Zmieniła się też organizacja pracy w miejskich przychodniach.

– Pacjenci są wpuszczani do przychodni przez pracowników, którzy przy wejściu ustalają, co możemy zrobić dla pacjenta zdalnie, czy musi on wejść do środka – mówi OleśnicaInfo.pl Mariola Aiyegbusi z Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej.

W przychodniach mają działać zamontowane przy wejściach domofony. Część porad lekarze realizują telefonicznie, inne są przekładane. W przychodni przy ul. Ludwikowskiej funkcjonująca tam apteka obsługuje pacjentów przez okienko.  – Chcemy prosić pacjentów o wyrozumiałość. Dla nas wszystkich jest to trudny czas. Wierzę, że wspólnie uda nam się przez niego przejść – podkreśla nasza rozmówczyni.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA