Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy; Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem postępowania ofertowego jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy oraz nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
III. OPIS PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA
Część nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ustaleniu z firmą instalującą, fabrycznie nowego Systemu Monitoringu Zewnętrznego spełniającego następujące warunki szczegółowe:
kamery IP szerokokątne zewnętrzne z możliwością rejestracji czytelnego obrazu po zmierzchu, o następujących parametrach minimalnych (ilość kamer zależy od pokrycia terenu wyżej wymienionego):
standard TCP/IP,
rozdzielczość min. 1920×1080,
wielkość matrycy min. 8.0 Mpx,
czułość min. 0,05 lux (kolor),
zoom optyczny min. 5x,
rejestrator 1P 2.0, min 8 kanałów o następujących parametrach minimalnych:
rozdzielczość min. 1920×1080,
łączna prędkość zapisu min. 150 kl/s Q 1920×1080,
pojemność dysku twardego zamontowanych w rejestratorze min. 8 Tb
komputer przenośny (laptop) do obsługi monitoringu o następujących parametrach minimalnych:
pojemność dysku twardego komputera min. 1 Tb,
pojemność pamięci min. 4 GB ram,
procesor min. i5 lub równorzędny,
system operacyjny kompatybilny z Microsoft Windows 7 lub nowszy.
monitor LCD o przekątnej ekranu min. 23 cale (do obsługi rejstratora),
UPS RACK do podtrzymania monitoringu min. 2 godziny.
szafa RACK na rejstrator, monitor, UPSa z zamknięciem na klucz.
kamery zamontowana będą w punktach ustalonych z Zamawiającym, kamery mają być połączone z rejstratorem za pomocą kabla UTP lub światłowodu lub sieci WiFi w standardzie min 5Ghz.
Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu kompletnego Systemu Monitoringu, z wykorzystaniem urządzeń opisanych jak powyżej oraz materiałów własnych, które zakupi
i dostarczy na teren montażu na własny koszt i ryzyko. Koszt robocizny, użycia niezbędnego sprzętu i wszelkich materiałów użytych do montażu ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje jest uruchomić kompletny System Monitoringu, sprawdzić poprawność jego działania oraz przeszkolić wskazaną osobę przez Zamawiającego.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, aktualnych zasad wiedzy technicznej i adekwatnych norm, a w szczególności z zachowaniem przepisów BHP i przeciwpożarowych.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu montażu, wywiezienia na własny koszt odpadów z terenu montażu z uwzględnieniem transportu odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów;
Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada.
Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenów zielonych w obrębie prowadzonych prac montażowych po ich zakończeniu.
Wykonawca zamówienia zobowiązuję się do uporządkowania terenu montażu, zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji prac montażowych, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy.
Wykonawca jest zobowiązany zorganizowania we własnym zakresie energii elektrycznej lub podpięcia się za zgodą dyrektora do infrastruktury szkolnej;
Wykonawca zobowiązuję się do zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń;
Wykonawca daje min. 2 lata gwarancji na sprzęt, robociznę i okablowanie.
Wykonawca zobowiązuję się do wykonania interwencji serwisowych w razie awarii nie później, niż w terminie do 8 godzin roboczych,
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z procedurą gwarancyjną, w tym koszty transportu i koszty części zamiennych.
Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
Wykonawca w razie uszkodzeń innych rzeczy związanych z montażem instalacji monitoringu jest zobowiązany do bezzwłocznego przywrócenia stanu pierwotnego lub usunięcia uszkodzeń we własnym zakresie.
Część nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia szkolnej sali sportowej, spełniającego dobrą jakość akustyczną oraz warunki techniczne umożliwiające prowadzenie zajęć sportowych, apeli szkolnych oraz rozgrywek sportowych.
Urządzenia oraz materiały używane do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać europejskim i polskim normom.
Urządzenia dostarczona w ramach realizacji zadania muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Nie dopuszczalne jest dostarczenie i montowanie urządzeń używanych .
Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, realizowany przez autoryzowany serwis.
Wraz z urządzeniem należy dostarczyć pełną dokumentację wraz z instrukcjami obsługi.
Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej 2 osób nadzoru w zakresie obsługi eksploatacji zestawu urządzeń, a także świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
Podczas świadczenia usługi Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP.
Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie robót oraz zachowania w stanie technicznym niezmienionym pozostałych elementów szkolnej sali sportowej.
Gwarancja będzie liczona od daty przekazania Zamawiającemu oraz odbioru prac przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W okresie gwarancji, czas rozpoczęcia napraw gwarancyjnych przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 3 dni od zgłoszenia. Czas zakończenia naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty rozpoczęcia prac.
Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włącznie z kosztami części zamiennych oraz transportu.
Wszystkie naprawy gwarancyjne realizowanie będą w miejscu instalacji sprzętu.
W przypadku kiedy naprawa w miejscu instalacji sprzętu będzie niewykonalna, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy, sprzęt zastępczy.
Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu skutkuje wymianą podzespołu na nowy z nowym okresem gwarancyjnym (wymienionego podzespołu).
Wykonawca prac zobowiązany jest dostarczyć wstępną koncepcję dotyczącą nagłośnienia sali gimnastycznej wraz z kosztami związanymi z wyżej wymienioną realizacją.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODZIAŁU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI
Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione 2 części (część nr 1 i część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.
V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zadania: dla część nr 1 do dnia 23.08.2019 r.
dla część nr 2 do dnia 23.08.2019 r.
V. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
VI. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT
Dla części nr 1 i części nr 2:
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
VIII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zaprojektowana i wykonania: Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy; Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
MT.480.8.2019.IZ
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 10.06.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego dla części nr 1 i Załącznik nr 3 dla części nr 2.
Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.