REKLAMA

Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.8.2019.IZ

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
REKLAMA

MT.480.8.2019.IZ

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie:
Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.


II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Przedmiotem postępowania ofertowego jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy oraz nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.


III. OPIS PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA


Część nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ustaleniu z firmą instalującą, fabrycznie nowego Systemu Monitoringu Zewnętrznego spełniającego następujące warunki szczegółowe:

  • kamery IP szerokokątne zewnętrzne z możliwością rejestracji czytelnego obrazu po zmierzchu, o następujących parametrach minimalnych (ilość kamer zależy od pokrycia terenu wyżej wymienionego):
    • standard TCP/IP,
    • rozdzielczość min. 1920×1080,
    • wielkość matrycy min. 8.0 Mpx,
    • czułość min. 0,05 lux (kolor),
    • zoom optyczny min. 5x,
  • rejestrator 1P 2.0, min 8 kanałów o następujących parametrach minimalnych:
    • rozdzielczość min. 1920×1080,
    • łączna prędkość zapisu min. 150 kl/s Q 1920×1080,
    • pojemność dysku twardego zamontowanych w rejestratorze min. 8 Tb
  • komputer przenośny (laptop) do obsługi monitoringu o następujących parametrach minimalnych:
    • pojemność dysku twardego komputera min. 1 Tb,
    • pojemność pamięci min. 4 GB ram,
    • procesor min. i5 lub równorzędny,
    • system operacyjny kompatybilny z Microsoft Windows 7 lub nowszy.
    • monitor LCD o przekątnej ekranu min. 23 cale (do obsługi rejstratora),
    • UPS RACK do podtrzymania monitoringu min. 2 godziny.
  • szafa RACK na rejstrator, monitor, UPSa z zamknięciem na klucz.
    kamery zamontowana będą w punktach ustalonych z Zamawiającym, kamery mają być połączone z rejstratorem za pomocą kabla UTP lub światłowodu lub sieci WiFi w standardzie min 5Ghz.
  • Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu kompletnego Systemu Monitoringu, z wykorzystaniem urządzeń opisanych jak powyżej oraz materiałów własnych, które zakupi
    i dostarczy na teren montażu na własny koszt i ryzyko. Koszt robocizny, użycia niezbędnego sprzętu i wszelkich materiałów użytych do montażu ponosi Wykonawca.
  • Wykonawca zobowiązuje jest uruchomić kompletny System Monitoringu, sprawdzić poprawność jego działania oraz przeszkolić wskazaną osobę przez Zamawiającego.
  • Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, aktualnych zasad wiedzy technicznej i adekwatnych norm, a w szczególności z zachowaniem przepisów BHP i przeciwpożarowych.
  • Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu montażu, wywiezienia na własny koszt odpadów z terenu montażu z uwzględnieniem transportu odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów;
  • Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada.
  • Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenów zielonych w obrębie prowadzonych prac montażowych po ich zakończeniu.
  • Wykonawca zamówienia zobowiązuję się do uporządkowania terenu montażu, zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji prac montażowych, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy.
  • Wykonawca jest zobowiązany zorganizowania we własnym zakresie energii elektrycznej lub podpięcia się za zgodą dyrektora do infrastruktury szkolnej;
  • Wykonawca zobowiązuję się do zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń;
  • Wykonawca daje min. 2 lata gwarancji na sprzęt, robociznę i okablowanie.
  • Wykonawca zobowiązuję się do wykonania interwencji serwisowych w razie awarii nie później, niż w terminie do 8 godzin roboczych,
  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z procedurą gwarancyjną, w tym koszty transportu i koszty części zamiennych.
  • Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • Wykonawca w razie uszkodzeń innych rzeczy związanych z montażem instalacji monitoringu jest zobowiązany do bezzwłocznego przywrócenia stanu pierwotnego lub usunięcia uszkodzeń we własnym zakresie.

Część nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.

  • Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia szkolnej sali sportowej, spełniającego dobrą jakość akustyczną oraz warunki techniczne umożliwiające prowadzenie zajęć sportowych, apeli szkolnych oraz rozgrywek sportowych.
  • Urządzenia oraz materiały używane do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać europejskim i polskim normom.
  • Urządzenia dostarczona w ramach realizacji zadania muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Nie dopuszczalne jest dostarczenie i montowanie urządzeń używanych .
  • Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, realizowany przez autoryzowany serwis.
  • Wraz z urządzeniem należy dostarczyć pełną dokumentację wraz z instrukcjami obsługi.
  • Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej 2 osób nadzoru w zakresie obsługi eksploatacji zestawu urządzeń, a także świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
  • Podczas świadczenia usługi Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP.
  • Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie robót oraz zachowania w stanie technicznym niezmienionym pozostałych elementów szkolnej sali sportowej.
  • Gwarancja będzie liczona od daty przekazania Zamawiającemu oraz odbioru prac przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W okresie gwarancji, czas rozpoczęcia napraw gwarancyjnych przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 3 dni od zgłoszenia. Czas zakończenia naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty rozpoczęcia prac.
  • Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włącznie z kosztami części zamiennych oraz transportu.
  • Wszystkie naprawy gwarancyjne realizowanie będą w miejscu instalacji sprzętu.
  • W przypadku kiedy naprawa w miejscu instalacji sprzętu będzie niewykonalna, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy, sprzęt zastępczy.
  • Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu skutkuje wymianą podzespołu na nowy z nowym okresem gwarancyjnym (wymienionego podzespołu).

Wykonawca prac zobowiązany jest dostarczyć wstępną koncepcję dotyczącą nagłośnienia sali gimnastycznej wraz z kosztami związanymi z wyżej wymienioną realizacją.


IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODZIAŁU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI


  • Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione 2 części (część nr 1 i część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie dla każdej części zamówienia.
  • Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.

V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagany termin realizacji zadania:     dla część nr 1 do dnia 23.08.2019 r.

dla część nr 2 do dnia 23.08.2019 r.


V. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  • Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  • W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

VI. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

  • w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
  • w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.

VII. KRYTERIUM OCENY OFERT


Dla części nr 1 i części nr 2:

  • Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
  • Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

ZBK

gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


VIII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


  • Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:

Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zaprojektowana i wykonania:
Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.

MT.480.8.2019.IZ

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 10.06.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
  • Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego dla części nr 1 i Załącznik nr 3 dla części nr 2.
  • Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
  • Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.
Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA