REKLAMA

Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.170.2020

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
REKLAMA

MT.480.170.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.


II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Sporządzenie 3 koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji.
2. Dokumentacja musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
3. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
4. Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
5. Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
6. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.


III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY


Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:

  1. Trzech koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych.
  2. Sporządzenie mapy do celów projektowych.
  3. Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
  4. Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
  5. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  6. Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  7. Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  8. Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
  9. Każda z koncepcji powinna zakładać stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni, optymalizacje kosztów w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań, logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji. Powinna być zgodna z obecnie obowiązującymi przepisami.
  10. W ramach koncepcji należy określić szacunkowe koszty realizacji każdej z nich.
  11. Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
  12. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
  13. Sporządzone 3 koncepcje podlegać będą społecznym konsultacjom.
  14. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w społecznych konsultacjach i w uzgodnieniach na wezwanie Zamawiającego.
  15. Uzyskanie opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.

IV . ZAKRES OPRACOWANIA


W koncepcjach oraz w projekcie zagospodarowania terenu należy uwzględnić:

  1. Rozbudowę placu zabaw dla dzieci starszych;
  2. Strefa wypoczynku dla osób starszych, ławki, stoliki;
  3. Suchy rów z parkiem zapachowym;
  4. Kwietna łąka, rabaty kwiatowe;
  5. Stół do gier szachy-warcaby;
  6. Pół-boisko do koszykówki;
  7. Nasadzenia z drzew.

V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI


1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:

1) w wersji papierowej:
– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – 5 egzemplarzy;
– kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
– bioz – 5 egzemplarzy;
– mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;

2) w wersji elektronicznej:

– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.


VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:

  1. przekazanie do Zamawiającego trzech koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich do dnia 05.11.2020 r.;
  2. przeprowadzenie konsultacji społecznych – do dnia 12.11.2020 r.;
  3. modyfikacja koncepcji wg przeprowadzonych konsultacji społecznych nastąpi do dnia 17.11.2020 r.;
  4. zatwierdzenie koncepcji projektowych i wybór nastąpi do dnia 20.11.2020 r.;
  5. zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym do dnia 31.12.2020 r.;
  6. przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac wraz z brakiem sprzeciwu wniesionym przez organ wydający, do dnia 31.01.2021 r.

W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.


VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.


VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  2. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym ewentualnej wizji lokalnej), wykonania badań, odkrywek, prac projektowych, uzyskania opinii  i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki, ewentualnego przygotowania wniosku o wydanie decyzji na prowadzenie prac archeologicznych.
  3. W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:

– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
– w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.

w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.


X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

  • w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
  • w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski  tel. 71 398 09 20.

XI. KRYTERIUM OCENY OFERT


Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.

Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

ZBK

gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:


Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.

MT.480.170.2020

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 23.10.2020 r. o godz. 10:30.


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 23.10.2020 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2020r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania,
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.

Oleśnica, dnia 12 października 2020 r.
Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA