Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.170.2020
MT.480.170.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Sporządzenie 3 koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji.
2. Dokumentacja musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
3. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
4. Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
5. Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
6. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
- Trzech koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych.
- Sporządzenie mapy do celów projektowych.
- Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
- Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
- Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
- Każda z koncepcji powinna zakładać stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni, optymalizacje kosztów w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań, logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji. Powinna być zgodna z obecnie obowiązującymi przepisami.
- W ramach koncepcji należy określić szacunkowe koszty realizacji każdej z nich.
- Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
- Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
- Sporządzone 3 koncepcje podlegać będą społecznym konsultacjom.
- Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w społecznych konsultacjach i w uzgodnieniach na wezwanie Zamawiającego.
- Uzyskanie opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.
IV . ZAKRES OPRACOWANIA
W koncepcjach oraz w projekcie zagospodarowania terenu należy uwzględnić:
- Rozbudowę placu zabaw dla dzieci starszych;
- Strefa wypoczynku dla osób starszych, ławki, stoliki;
- Suchy rów z parkiem zapachowym;
- Kwietna łąka, rabaty kwiatowe;
- Stół do gier szachy-warcaby;
- Pół-boisko do koszykówki;
- Nasadzenia z drzew.
V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI
1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:
1) w wersji papierowej:
– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – 5 egzemplarzy;
– kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
– bioz – 5 egzemplarzy;
– mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;
2) w wersji elektronicznej:
– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
- przekazanie do Zamawiającego trzech koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich do dnia 05.11.2020 r.;
- przeprowadzenie konsultacji społecznych – do dnia 12.11.2020 r.;
- modyfikacja koncepcji wg przeprowadzonych konsultacji społecznych nastąpi do dnia 17.11.2020 r.;
- zatwierdzenie koncepcji projektowych i wybór nastąpi do dnia 20.11.2020 r.;
- zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym do dnia 31.12.2020 r.;
- przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac wraz z brakiem sprzeciwu wniesionym przez organ wydający, do dnia 31.01.2021 r.
W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym ewentualnej wizji lokalnej), wykonania badań, odkrywek, prac projektowych, uzyskania opinii i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki, ewentualnego przygotowania wniosku o wydanie decyzji na prowadzenie prac archeologicznych.
- W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:
– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
– w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.
w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
- w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.
MT.480.170.2020
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 23.10.2020 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 23.10.2020 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2020r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania,
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.