Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.17.2019.IZ
MT.480.17.2019.IZ
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. System nagłośnienia Sali sportowej złożony będzie z zestawów głośnikowych, wzmacniaczy mocy, mikrofonów bezprzewodowych i przewodowych, procesora DSP sterowanego za pomocą tabletu lub innego urządzenia mobilnego wyposażonego w system Android lub iOS.
2. Do nagłośniania płyty boiska przewidziano 4 kolumny głośnikowe. Kolumny głośnikowe zostaną zamocowane do dłuższej ściany bocznej ( z oknami) i odpowiednio ukierunkowane. Kolumny będą pogrupowane po 2 i podłączone do wzmacniacza dwukanałowego.
3. Do nagłośnienia antresoli przewidziano 6 zestawów głośnikowych równomiernie zamocowanych do ściany bocznej. Zestawy będą pracowały w trybie 100V.
4. Do wspomagania w zakresie małych częstotliwości przewidziano przenośny subwoofer pasywny podłączany do przyłącza ściennego.
5. Dla Użytkowników przewidziano 2 mikrofony bezprzewodowe doręczne oraz dwa mikrofony przewodowe. Mikrofony przewodowe będą podłączone do przyłącza sygnałowego ściennego.
6. Jako dodatkowe źródło dźwięku w systemie przewidziano także odtwarzacz CD/MP3/Tuner.
7. Wszystkie źródła dźwięku podłączone będą do procesora DSP. Procesor ten będzie odpowiadał za odpowiednie miksowanie sygnałów, ich obróbkę (korekcja częstotliwościowa zestawów głośnikowych, dopasowanie opóźnień). Sterowanie głośnością, wyborem źródeł będzie odbywało się za pomocą tabletu.
Specyfikacja techniczna urządzeń, stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
III. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia szkolnej sali sportowej, spełniającego dobrą jakość akustyczną oraz warunki techniczne umożliwiające prowadzenie zajęć sportowych, apeli szkolnych oraz rozgrywek sportowych.
2. Urządzenia oraz materiały używane do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać europejskim i polskim normom.
3. Urządzenia dostarczona w ramach realizacji zadania muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Nie dopuszczalne jest dostarczenie i montowanie urządzeń używanych .
4. Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, realizowany przez autoryzowany serwis.
5. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć pełną dokumentację wraz z instrukcjami obsługi.
6. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej 2 osób nadzoru w zakresie obsługi eksploatacji zestawu urządzeń, a także świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
7. Podczas świadczenia usługi Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP.
8. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie robót oraz zachowania w stanie technicznym niezmienionym pozostałych elementów szkolnej sali sportowej.
9. Gwarancja będzie liczona od daty przekazania Zamawiającemu oraz odbioru prac przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W okresie gwarancji, czas rozpoczęcia napraw gwarancyjnych przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 3 dni od zgłoszenia. Czas zakończenia naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty rozpoczęcia prac.
10. Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włącznie z kosztami części zamiennych oraz transportu.
11. Wszystkie naprawy gwarancyjne realizowanie będą w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku kiedy naprawa w miejscu instalacji sprzętu będzie niewykonalna, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy, sprzęt zastępczy.
12. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu skutkuje wymianą podzespołu na nowy z nowym okresem gwarancyjnym (wymienionego podzespołu).
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonanie projektu adaptacji akustycznej i następnie jej wykonanie. Celem jest obniżenie pogłosu pomieszczenia o co najmniej 30 %.
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
1) przekazanie do Zamawiającego min. dwóch koncepcji projektowych wraz ze specyfikacją techniczną zastosowanych urządzeń i rozwiązań technicznych zgodnych z zamieszczoną przez Zamawiającego specyfikacja techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 – do dnia 13.09.2019 r.,
2) uzgodnienie z Zamawiającym przedstawionych koncepcji projektowych oraz akceptacja wydana przez Zamawiającego przedstawionej specyfikacji technicznej (będącej warunkiem podpisanie umowy) i wybór koncepcji spełniającej wszystkie stawiane w ofercie warunki nastąpi do dnia 20.09.2019 r.,
3) termin realizacja zadania – maksymalnie do dnia 18.10.2019 r.
V. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
2. W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
VI. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
- w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
2. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
VIII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zaprojektowana i wykonania nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
MT.480.17.2019.IZ
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 05.09.2019 r. o godz. 12:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 05.09.2019 r. do godziny 12:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2019 r. o godz. 12:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.