Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Rzemieślniczej w Oleśnicy, dz.nr 13/5 AM 50.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dokumentacja projektowa musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
Trzech koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych.
Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
Projektów wykonawczych, wszystkich wymaganych branż sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
Każda z koncepcji powinna zakładać stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni, optymalizacje kosztów w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań, logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji. Powinna być zgodna z obecnie obowiązującymi przepisami.
W ramach koncepcji należy określić szacunkowe koszty realizacji każdej z nich.
Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
VI . ZAKRES OPRACOWANIA
W koncepcjach należy uwzględnić:
umiejscowienie rzeźb drewnianych wraz z podstawami metalowymi,
umiejscowienie istniejących rzeźb drewniane wraz z ich wzmocnieniem i zabezpieczeniem,
ciągi komunikacyjne,
rewitalizacja terenu zielonego z nasadzeniami oraz wykonaniem zabiegów i cięć pielęgnacyjnych,
elementy małej architektury.
V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI
1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu
w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:
1) w wersji papierowej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
projekty wykonawcze – po 5 egzemplarzy;
przedmiar robót – 5 egzemplarzy;
kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
bioz – 5 egzemplarzy;
mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;
2) w wersji elektronicznej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
projekty wykonawcze – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg do każdej branży, opis projektów w formacie DOC;
przedmiar robót z podziałem na branżę – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
1) przekazanie do Zamawiającego trzech koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich – do dnia 15.10.2019 r.;
2) wybór koncepcji – do dnia 25.10.2019 r.;
3) modyfikacja koncepcji po wyborze – do dnia 08.11.2019 r.;
4) ostateczne zatwierdzenie koncepcji projektowych i wybór nastąpi – do dnia 15.11.2019 r.;
5) zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym – do dnia 25.11.2019 r.;
6) przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac wraz z brakiem sprzeciwu wniesionym przez organ wydający – do dnia 15.12.2019 r.
W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
Należy wykazać, że wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu o funkcji rekreacyjno–sportowej o wartości robót budowlanych minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).
VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym obowiązkowej wizji lokalnej), wykonania badań, odkrywek, prac projektowych, uzyskania opinii i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki, ewentualnego przygotowania wniosku o wydanie decyzji na prowadzenie prac archeologicznych.
W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej
w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po zgłoszeniu robót, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.
w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia 3 koncepcji oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Rzemieślniczej w Oleśnicy, dz.nr 13/5 AM 50.
MT.480.145.2019
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 30.09.2019 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 30.09.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania, 2) wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 2 do zapytania.
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.