REKLAMA

Zapytanie ofertowe MT.480.120.2022 Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
Zapytanie ofertowe MT.480.120.2022 Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy
REKLAMA

Zapytanie ofertowe


1. Zamawiający


Gmina Miasto Oleśnica – Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica

NIP: 9111905588 REGON: 931022162

e-mail: sekretariat@zbk.olesnica.pl
www.zbk.olesnica.pl ; www.bip.zbk.olesnica.pl


2. Przedmiot zamówienia


1. Zamawiający na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, zleca Wykonawcy wykonanie następujących robót budowlanych:

„Ścieżka edukacyjno-treningowa – pokonywanie barier miejskich na wózkach inwalidzkich – urządzenie ścieżki składającej się z betonowych modułów zawierających odwzorowanie barier komunikacyjnych, na które może natknąć się osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim”

2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na części działki nr 5 AM 46 Obręb Oleśnica.

3. Teren przeznaczony pod wykonanie ścieżki znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących stref aktywności zlokalizowanych na działce nr dz. Nr 5 AM46 przy ulicy Spacerowej w Oleśnicy.

4. Działka w całości stanowi teren zielony z alejkami spacerowymi, obiektami małej architektury – ławkami, stolikami, małymi fontannami przestrzennymi, placem zabaw, strefą fitness, boiskiem do siatkówki, boiskiem do badmintona, strefą kalisteniki oraz skateparku.

5. Ścieżka powinna składać się z 15 modułów o wymiarach 2,5×2,5m o różnych rodzajach nawierzchni bądź z elementami barier wysokościowych. Moduł dojazdowy zostanie wysokościowo połączony z istniejącą ścieżką. Każdy moduł będzie ograniczony obrzeżami betonowymi ustawionymi na ławie betonowej. Występujące w modułach stopnie będą wykonane również z obrzeży betonowych na ławie betonowej. Fragmenty wyniesione zostaną zabezpieczone poręczami wykonanymi z rur ze stali nierdzewnej. Poza obrzeżami rzeczowe odcinki zyskają ziemne pobocze szerokości ok. 1m oraz łagodną skarpę o pochyleniu 1:1,5.

6. Inwestor wystąpił do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków o wydanie opinii w sprawie, według której na tym etapie nie warunkuje się konieczności przeprowadzenia badań archeologicznych.

7. Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe:
• Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem do osób trzecich
• Pomiary geodezyjne
• Wytyczenie elementów zagospodarowania terenu

b) Roboty ziemne:
• Zdjęcie darni z wywiezieniem i humusu z zagospodarowaniem na miejscu
• Wykonanie korytowania pod nawierzchnie
• Wykonanie nasypów z wyplantowaniem skarp na odcinkach wyniesionych

c) Nawierzchnie:
• Ustawienie obrzeży betonowych na ławach betonowych
• Wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni wg załączonego zestawienia ( załącznik nr 3 – projekt zagospodarowania działki dla budowy ścieżki edukacyjno treningowej)
• Wykonanie wysokościowych elementów modułów

d) Zieleń
• Po robotach ziemnych uzyskanym humusem należy wyplantować przyległy teren oraz wykonać trawniki przez obsianie. W części środkowej placu ścieżki wykonać nasadzenia niskimi krzewami ozdobnymi.

e) Urządzenia inne:
• Przy obiekcie ustawione zostaną tablice informacyjne, instruktażowe z piktogramami. Ponadto przewiduje się ustawienie ławki parkowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wg załączonej wizualizacji. Wokół ławki wykonać należy zabrukowanie kostką betonową na powierzchni 1x3m wg typu nr 1 z tabeli (( załącznik nr 3 – projekt zagospodarowania działki dla budowy ścieżki edukacyjno treningowej)
• W ramach realizacji przewidziane jest ustawienie na module nr 7 makiety zaparkowanego samochodu..

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac budowlanych zawiera przedmiar robót, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przekrój normalny, szkic atrapy samochodu oraz mapka do celów projektowych – ul. Spacerowa. ( Załącznik nr 3).


3. Warunki udziału w postępowaniu


1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 

1) Nie podlegać wykluczeniu z przesłanek wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). 

2) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( przesłanki obligatoryjne)

3) Zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zapytania. 

4) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do należytego i terminowego wykonania zamówienia: Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.

5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia. 


4. Ocena ofert


1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C) – 90 %;
Kryterium 2: okres gwarancji i rękojmi (G) – 10 %

Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.

2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + G
gdzie:
C – oznacza wartość punktową w kryterium Cena;
R – oznacza wartość punktową w kryterium Okres gwarancji i rękojmi;

Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:

1) Cena (C)
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = (Cmin/Cn) x 90
gdzie:
Cmin – [PLN] cena ofertowa brutto – najniższa wśród ocenianych ofert;
Cn – [PLN] cena ofertowa brutto – ocenianej oferty
90 – współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium

2) Okres gwarancji i rękojmi (G)
Punkty w tym, kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji i rękojmi.
Odpowiednią liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:

Okres gwarancji i rękojmi

Liczba przyznanych punktów

36 miesięcy

0 pkt

48 miesięcy

5 pkt

60 miesięcy

10 pkt

W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podawał wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu.

Brak podania w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rękojmi oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy okres. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi wyższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres oferowanej gwarancji i rękojmi wskazany w ofercie.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.

4. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.

5. Wartości C,będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


5. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą


1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,  w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym ewentualną wizję lokalną oraz wszelkie opłaty  i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia. 

2) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy. 

2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 

1) jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający ma prawo również poprawiać inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona – Wykonawca w takim przypadku ma 3 dni na to, by nie wyrazić zgody na poprawienie takiej omyłki. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody w tym terminie na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu; 

2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zaoferowana cena, lub ich istotne części składowe budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 

3) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 

4) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 

5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 

6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 


6. Termin realizacji zamówienia


Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia do dnia 28.10.2022 r.


7. Sposób i termin składania ofert


1. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 

2. Ofertę (podpisaną i zeskanowaną do formatu .pdf) należy przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: prztergi@zbk.olesnica.pl w terminie do dnia 30.08.2022 r. godz. 10:00
lub
3. Ofertę na formularzu w zamkniętej kopercie z adnotacją: Oferta w postępowaniu pt. „Ścieżka edukacyjno-treningowa – pokonywanie barier miejskich na wózkach inwalidzkich – urządzenie ścieżki składającej się z betonowych modułów zawierających odwzorowanie barier komunikacyjnych, na które może natknąć się osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim” ”. Nie otwierać przed: 30.08.2022
Należy złożyć w sekretariacie ZBK, pok. 102 do dnia 30.08.2022 do godzina. 10:00.

4. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 2 pozostawia się ją bez rozpatrzenia. 

5. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania kandydata na partnera zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z publicznych rejestrów lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 

6. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania kandydata na partnera zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z publicznych rejestrów lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.


8. Kontakt z Zamawiającym


Osoby do kontaktu w sprawach dotyczących niniejszego zapytania ofertowego: 
1. sprawy formalne: Sylwia Morawińska, tel. 71 398 09 29, przetargi@zbk.olesnica.pl
2. sprawy merytoryczne: Andrzej Tarnowski, tel. 71 398 09 20 inspektor@zbk.olesnica.pl


9. Pozostałe informacje


1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, przekazywane Zamawiającemu  w postępowaniu, powinny mieć formę skanów oraz należy przesyłać je za pomocą poczty elektronicznej e-mail na adres: przetargi@zbk.olesnica.pl

2. Wykonawca w ofercie wskaże Zamawiającemu osobę odpowiedzialną za obsługę całości zamówienia i poda dane kontaktowe tej osoby (lub osoby zastępującej). Zamawiający będzie uzgadniał z tą osobą najważniejsze kwestie związane z zamówieniem i jakością świadczonych usług. 

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 

4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług do tych będących przedmiotem zamówienia, do wysokości 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. 

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 

6. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, a także zażądać uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia  lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może samodzielnie uzupełnić brakujące oświadczenia lub dokumenty, jeżeli jest w ich posiadaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych. 

7. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

8. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli taki Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 

9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.  W takim przypadku do oferty należy załączyć dokument (skan) potwierdzający ustanowienie pełnomocnika (Lidera) konsorcjum. Pełnomocnictwo musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników konsorcjum oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający może wyjaśnić treść ogłoszenia o zamówieniu lub pozostawić taki wniosek bez rozpoznania. 

10. Zapytanie ofertowe może być zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zamieszcza wyjaśnienia lub zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z trybem publikacji ogłoszenia. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 

11. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma stosowne zawiadomienie o ich wprowadzeniu przed terminem składania ofert, według takich samych zasad jak składanie oferty. 

12. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę z postępowania pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma stosowne zawiadomienie, według takich samych zasad jak składanie oferty. 

13. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (ustawa z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) jeżeli równocześnie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie winno być wówczas dokonane poprzez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część jawna oferty”  i „część tajna oferty”. Oferta złożona bez podziału na części jawną i tajną jest ofertą jawną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących nazwy (firmy) i adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 

14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

15. Wykonawcy nie są uprawnieni do występowania do Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami w związku z zapytaniem ofertowym i prowadzonym postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych kosztów i szkód,  w szczególności w przypadku unieważnienia postępowania przez Zamawiającego lub wyboru innego Wykonawcy.

16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia odwołań od decyzji Zamawiającego podejmowanych  w trakcie prowadzonego postępowania.


10. Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019).

  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

  5. Posiada Pani/Pan:
    1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
    3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  2. Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

    Załączniki:1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
    2) Załącznik nr 2 – Wzór umowy;
    3) Załącznik nr 3 – Przedmiar robót, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przekrój normalny, szkic atrapy samochodu oraz mapa do celów projektowych.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA