Zapytanie ofertowe
Gmina Miasto Oleśnica – Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica
NIP: 9111905588 REGON: 931022162
e-mail:sekretariat@zbk.olesnica.pl
www.zbk.olesnica.pl ; www.bip.zbk.olesnica.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa Parku Kolejarzy – terenu miejskiego obszaru pomiędzy ulicami Księcia Józefa Poniatowskiego – Ks. Franciszka Sudoła – Ignacego Daszyńskiego; działki nr: 3/1, 3/2 AM-54 obręb Oleśnica Miasto.
2. Zakres prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają poniższe dokumenty stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania:
1) Projekt wykonawczy;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3) Przedmiary robót;
1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:
1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp (przesłanka obligatoryjna).
2) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna).
3) zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zapytania.
4) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do należytego i terminowego wykonania Zamówienia. Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia.
2. Wykonawca niespełniający warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów.
1. Ocenie według poniższych kryteriów będą podlegać tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:
Cena brutto za całość zamówienia – 100%.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wynikającą
z działania:
C = Cmin/Cbad x 100
gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.
5. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z niższą ceną. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (ceny brutto). Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym ewentualną wizję lokalną oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia;
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 4 do ZO;
3) Kserokopie dokumentów tj. uprawnień budowlanych oraz wpisu do Izby Inżynierów poświadczonych za zgodność z oryginałem – wykonawców oraz osób skierowanych do realizacji zadania.
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy.
2. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający ma prawo również poprawiać inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona – Wykonawca w takim przypadku ma 3 dni na to, by nie wyrazić zgody na poprawienie takiej omyłki. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody w tym terminie na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu;
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zaoferowana cena, lub ich istotne części składowe budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
1. Za ostateczny termin zakończenia pełnienia nadzoru inwestorskiego uznaje się termin końcowego odbioru robót oraz ostatecznych rozliczeń z Wykonawcą robót budowlanych.
2. Termin zakończenia robót budowlanych związanych z Przebudową Parku Kolejarzy – terenu miejskiego obszaru pomiędzy ulicami Księcia Józefa Poniatowskiego – Ks. Franciszka Sudoła – Ignacego Daszyńskiego, działki nr: 3/1, 3/2 AM-54 obręb Oleśnica Miasto do: 05.10.2023 termin zakończenia robót budowlanych rozumiane jako pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru zaakceptowane przez Zamawiającego: zgodnie z umową MT.481.5.2023 z dnia 05.04.2023 r.
1. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Ofertę (podpisaną i zeskanowaną do formatu .pdf ) należy przesłać do Zamawiającego e0mailem na adres: Przetargi @zbk.olesnica.pl w terminie do dnia 28.04.2023 r. godz. 10:00.
lub
Oferta na formularzu w zamkniętej kopercie z adnotacją:
Oferta w postępowaniu pn. „Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa Parku Kolejarzy – terenu miejskiego obszaru pomiędzy ulicami Księcia Józefa Poniatowskiego – Ks. Franciszka Sudoła – Ignacego Daszyńskiego; działki nr: 3/1, 3/2 AM-54 obręb Oleśnica Miasto”. Nie otwierać przed: 28.04.2023 r.
„Nie otwierać przed 28.04.2023 r. do godz. 10:00”
Należy złożyć w sekretariacie ZBK, pok. 102 do dnia 28.04.2023 r., do godz. 10:00.
3. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt 2 pozostawia się ją bez rozpatrzenia.
4. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania kandydata na partnera zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z publicznych rejestrów lub zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.
Osoby do kontaktu w sprawach dotyczących niniejszego zapytania ofertowego:
1) sprawy formalne: Sylwia Morawińska tel. 71 398 09 29, przetargi@zbk.olesnica.pl
2) sprawy merytoryczne: Andrzej Tarnowski tel. 71 398 09 20, inspektor@zbk.olesnica.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pani/Pan:
1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2) Załącznik nr 2 – dokumentacja projektowa;
3) Załącznik nr 3 – wzór umowy;
4) Załącznik nr 4 – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;