REKLAMA

Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.2.2019.IZ

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
REKLAMA

MT.480.2.2019.IZ

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Miasto Oleśnica

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy

ul. Wojska Polskiego 13

56-400 Oleśnica

tel. (71) 398-09-10

fax (71) 398-09-12

www.bip.zbk.olesnica.pl

sekretariat@zbk.olesnica.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE

Wykonanie 5-letniego przeglądu polegającego na sprawdzeniu stanu technicznego w 11 budynkach zarządzanych przez jednostki oświatowe w Oleśnicy.


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:


1. Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290) wykonywane raz na pięć lat przeglądy powinny polegać na:

1) sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania, estetyki oraz otoczenia obiektów budowlanych (branża budowlana, instalacja sanitarna, instalacja gazowa, instalacja SAP),

2) badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

2. Przegląd obiektów budowlanych powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 4 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. Z 1999 r. nr 74, poz. 836), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1134), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.


II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Wykaz budynków, w których należy wykonać przeglądy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  2. Usługa obejmuje wykonanie przeglądu 5-letniego w 11 budynkach zarządzanych przez jednostki oświatowe w Oleśnicy.
  3. Dokumentację należy wykonać w 2 egz. dla każdego obiektu oraz wersję elektroniczną wraz z dokumentacją fotograficzną na płycie CD.
  4. Przegląd 5-letni powinien być zakończony protokołem dla każdego budynku.
  5. Protokół przeglądu powinien być potwierdzony własnoręcznym podpisem przez zarządcę obiektu. W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół Zarządcy.
  6. Wykonawca powiadomi zarządcę o terminie planowanego przeglądu 5-letniego.
  7. Wszelkie materiały i informacje np. księgi obiektów niezbędne do opracowania znajdują się w jednostkach oświatowych. Dane kontaktowe do poszczególnych jednostek zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

III. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Usługi rozliczane będą wynagrodzeniem ofertowym.
  2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone na podstawie faktycznie wykonanych usług, przy zastosowaniu niezmiennych do końca realizacji umowy cen jednostkowych brutto, mających charakter ryczałtowy (określonych w ofercie Wykonawcy) oraz ilości faktycznie wykonanych i odebranych usług (w tym przypadku ilości budynków, dla których wykonano 5-letnie przeglądy budowlane).
  3. Przyjęta forma wynagrodzenia oznacza, że za usługi niezrealizowane przez Wykonawcę, choć objęte umową, nie należy się wynagrodzenie, w związku z czym – ulegnie ono obniżeniu na zasadzie ekwiwalentności świadczenia stron.

IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagany termin realizacji zadania do: 31.05.2019 r.


V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.

2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1) nie mogą być powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych  z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą,

2) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3) posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

4) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców spełniających wszystkie powyższe warunki udziału w postępowaniu oraz złożone w terminie określonym w pkt VIII- Data i miejsce składania ofert.


VI. KRYTERIUM OCENY OFERT


1. Kryterium wyboru i oceny oferty:

  • cena ofertowa brutto – 100 %

Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:

C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,

Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


VII. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

– w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,

– w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Wojciech Pękalski, tel. 71 398 09 20.


VIII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


1. Ofertę spiętą z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie i opatrzonej danymi wykonawcy z napisem:


Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych
w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Wykonanie 5-letniego przeglądu polegającego na sprawdzeniu stanu technicznego w 11 budynkach zarządzanych przez jednostki oświatowe w Oleśnicy.

MT.480.2.2019.IZ

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 28.02.2019 r. o godz. 10:30.


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 28.02.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.02.2019 r. o godz. 10:30 w pok. Nr 114 w siedzibie Zamawiającego.

  2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania wraz
    z Załącznikiem nr 1A.

  3. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl

  4. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA