Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. Eksploatacji w Zakładzie Budynków Komunalnych w Oleśnicy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica
ogłasza nabór na stanowisko
INSPEKTORA DS. EKSPLOATACJI
w Dziale Eksploatacji Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy
I. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 ze zmianami).
- Wykształcenie wyższe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego.
II. Wymagania dodatkowe
- Znajomość i przestrzeganie aktualnych przepisów prawnych regulujących sprawy związane z najmem lokali mieszkalnych (ustawy, uchwały, zarządzenia, rozporządzenia i inne) śledzenie i przyswajanie na bieżąco zachodzących w nich zmian.
- Umiejętność obsługi komputera praca w programie WINDOWS, Microsoft Office (Word – edytor tekstów, Excel – arkusz kalkulacyjny).
- Znajomość programu Granit i Sputnik.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
IV. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku
- Przyjmowanie do zasobów zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy nowych lokali, budynków, terenów zewnętrznych, placów zabaw.
- Przekazywanie lokali, budynków, terenów zewnętrznych i placów zabaw do zarządców bądź przyszłym najemcom.
- Protokolarne przekazywanie lokali mieszkalnych najemcom po zawarciu umowy najmu lub odbiór lokali mieszkalnych po rozwiązaniu umowy najmu.
- Prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych (teczki lokali) i ich bieżąca aktualizacja (wpinanie zmian, aneksów i rozliczeń).
- Przyjmowanie i kompletowanie wniosków dotyczących sprzedaży lokali mieszkalnych i ich przekazywanie do Urzędu Miasta celem realizacji.
- Dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach mieszkalnych i ich przekazywanie do Działu Księgowości celem dokonania rozliczenia, bieżąca analiza kartotek wodomierzowych zamontowanych w lokalach mieszkalnych pod kątem ważności cech legalizacyjnych, wzywanie najemców lokali mieszkalnych do wymiany lub legalizacji wodomierzy w związku z utratą ważności cech legalizacyjnych, informowanie najemców lokali mieszkalnych o zawieszeniu odczytu wodomierzy w związku z utratą ważności cech legalizacyjnych i w związku z tym zmianie normy wody.
- Aktualizacja wykazów budynków i terenów zewnętrznych będących w zarządzie tutejszego Zakładu.
- Kontrola wykonywanych usług w zakresie utrzymania czystości wewnątrz budynków mieszkalnych, mieszkalno – usługowych, na terenach zewnętrznych, placach zabaw i terenach zielonych zarządzanych przez tutejszy Zakład.
- Kontrola wykonywanych usług w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenach zarządzanych przez tutejszy Zakład.
- Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty i usługi zlecane przez Dział Eksploatacji.
- Obsługa zgłoszeń w sprawie zalań lokali mieszkalnych zarządzanych przez tutejszy Zakład.
- Wprowadzanie faktur w programie Sputnik.
- Prowadzenie korespondencji z urzędami, innymi jednostkami, zarządcami nieruchomości wspólnych w celu realizacji powierzonych obowiązków.
- Bieżąca obsługa interesantów i zgłoszeń telefonicznych.
- Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i podejmowanie decyzji w formie uchwał.
- Przeprowadzanie wywiadów wśród najemców lokali mieszkalnych.
- Współpraca z pozostałymi działami Zakładu.
V. Niezbędne dokumenty aplikacyjne
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku)
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii (wzór oświadczenia w załączeniu).
VI. Warunki pracy na danym stanowisku
- Stabilne zatrudnienie w jednostce budżetowej.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny wymiar czasu pracy.
- Miejsce pracy – Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13.
- Praca w budynku i w terenie.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
- Bezpieczne warunki pracy.
- Budynek przystosowany do poruszania się dla osób niepełnosprawnych.
- Szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, sekretariat pok. 102 (lub przesłać drogą listowną) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. eksploatacji”
w terminie do dnia 22.06.2020 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Zakładu).
VIII. Informacje dodatkowe
- Pierwsza umowa o pracę na czas określony -6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony.
- Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
- Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko zostaną odesłane kandydatom na wskazane adresy korespondencyjne.
- Szczegółowych informacji udzielają:
– w sprawach związanych z ww. stanowiskiem pracy -Agnieszka Walczyńska (tel. 71 398 09 26),
– w sprawach związanych z naborem – Małgorzata Rogowska (tel. 71 398 09 18).