Zapytanie ofertowe MT.480.54.2020 Zakładu Budynków Komunalnych
MT.480.54.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji na przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych zawierającej: projekt budowlany, projekt wykonawczy, SSTWiORB, przedmiar i kosztorys inwestorski.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Dokumentacja powinna zawierać:
a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej obiektu dla celów ekspertyzy technicznej dot. stanu ochrony przeciwpożarowej oraz projektu budowlanego;
b) wykonanie ekspertyzy technicznej dot. stanu ochrony przeciwpożarowej wraz z uzyskaniem postanowienia na odstępstwa wydanego przez Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej;
c) opracowanie projektu budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z uzgodnieniem rzeczoznawcy ds. ppoż.;
d) opracowanie ekspertyzy i projektu z uwzględnieniem informacji zawartych w postanowieniu Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, protokole i stanowisku Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej;
e) opracowanie projektu wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych.
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
- Inwentaryzacji budowlanej obiektu dla celów ekspertyzy technicznej dot. stanu ochrony przeciwpożarowej oraz projektu budowlanego.
Ekspertyzy technicznej dot. stanu ochrony przeciwpożarowej oraz uzyskanie postanowienia na odstępstwa wydanego przez Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej. - Projektu budowlanego przebudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy do zgodności z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018.0.1935), uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. przepisów przeciwpożarowych oraz z WUOZ we Wrocławiu.
- Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
- Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Projektu wykonawczego bazującego na najnowszych rozwiązaniach technicznych.
- Projekt musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
- Uzyskanie decyzji pozwolenia na przebudowę w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy.
Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym, w tym ewentualna wizja lokalna na obiekcie.
Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
IV. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ DOKUMENTACJI
Wymagane jest, aby dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej.
- Dokumentacja w formie papierowej powinna zawierać:
a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej – 2 egzemplarze;
b) wykonanie ekspertyzy technicznej – 2 egzemplarze;
c) opracowanie uzgodnionego projektu budowlanego obejmującego wszystkie branże – 5 egzemplarzy;
d) opracowanie projektu wykonawczego obejmującego wszystkie branże – 3 egzemplarze;
e) kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
f) przedmiar robót – 1 egzemplarz;
g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz.
2. Dokumentacja w formie elektronicznej na płycie CD powinna zawierać:
a) projekt budowlany i wykonawczy – w formacie pdf, dwg, opisy w doc;
b) inwentaryzację budowlaną – w formacie pdf, dwg;
c) ekspertyzę techniczną dot. stanu ochrony przeciwpożarowej – w formacie pdf, doc;
d) kosztorys inwestorski – w formacie odczytywanym przez program kosztorysujący –NORMA (format ath), w formacie pdf;
e) przedmiar robót w formacie odczytywanym przez program kosztorysujący –NORMA (format ath), w formacie pdf;
f) stwiorb – w formacie pdf , doc.
V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia: 31.10.2020 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania
w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
VII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań, decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki.
- W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
VIII. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
IX. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
- w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos, tel. 71 398 09 29,
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Wojciech Pękalski, tel. 71 398 09 20.
X. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin-najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad– cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji na przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych zawierającej: projekt budowlany, projekt wykonawczy, SSTWiORB, przedmiar i kosztorys inwestorski.
MT.480.54.2020
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 02.06.2020 r. o godz. 13:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 02.06.2020 r. do godziny 13:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.06.2020 r. o godz. 13:30 w pok. nr 116 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania.
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.