Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.8.2019.IZ
MT.480.8.2019.IZ
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie:
Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem postępowania ofertowego jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy oraz nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
III. OPIS PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA
Część nr 1 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ustaleniu z firmą instalującą, fabrycznie nowego Systemu Monitoringu Zewnętrznego spełniającego następujące warunki szczegółowe:
- kamery IP szerokokątne zewnętrzne z możliwością rejestracji czytelnego obrazu po zmierzchu, o następujących parametrach minimalnych (ilość kamer zależy od pokrycia terenu wyżej wymienionego):
- standard TCP/IP,
- rozdzielczość min. 1920×1080,
- wielkość matrycy min. 8.0 Mpx,
- czułość min. 0,05 lux (kolor),
- zoom optyczny min. 5x,
- rejestrator 1P 2.0, min 8 kanałów o następujących parametrach minimalnych:
- rozdzielczość min. 1920×1080,
- łączna prędkość zapisu min. 150 kl/s Q 1920×1080,
- pojemność dysku twardego zamontowanych w rejestratorze min. 8 Tb
- komputer przenośny (laptop) do obsługi monitoringu o następujących parametrach minimalnych:
- pojemność dysku twardego komputera min. 1 Tb,
- pojemność pamięci min. 4 GB ram,
- procesor min. i5 lub równorzędny,
- system operacyjny kompatybilny z Microsoft Windows 7 lub nowszy.
- monitor LCD o przekątnej ekranu min. 23 cale (do obsługi rejstratora),
- UPS RACK do podtrzymania monitoringu min. 2 godziny.
- szafa RACK na rejstrator, monitor, UPSa z zamknięciem na klucz.
kamery zamontowana będą w punktach ustalonych z Zamawiającym, kamery mają być połączone z rejstratorem za pomocą kabla UTP lub światłowodu lub sieci WiFi w standardzie min 5Ghz. - Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu kompletnego Systemu Monitoringu, z wykorzystaniem urządzeń opisanych jak powyżej oraz materiałów własnych, które zakupi
i dostarczy na teren montażu na własny koszt i ryzyko. Koszt robocizny, użycia niezbędnego sprzętu i wszelkich materiałów użytych do montażu ponosi Wykonawca. - Wykonawca zobowiązuje jest uruchomić kompletny System Monitoringu, sprawdzić poprawność jego działania oraz przeszkolić wskazaną osobę przez Zamawiającego.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, aktualnych zasad wiedzy technicznej i adekwatnych norm, a w szczególności z zachowaniem przepisów BHP i przeciwpożarowych.
- Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu montażu, wywiezienia na własny koszt odpadów z terenu montażu z uwzględnieniem transportu odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów;
- Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada.
- Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenów zielonych w obrębie prowadzonych prac montażowych po ich zakończeniu.
- Wykonawca zamówienia zobowiązuję się do uporządkowania terenu montażu, zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji prac montażowych, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy.
- Wykonawca jest zobowiązany zorganizowania we własnym zakresie energii elektrycznej lub podpięcia się za zgodą dyrektora do infrastruktury szkolnej;
- Wykonawca zobowiązuję się do zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń;
- Wykonawca daje min. 2 lata gwarancji na sprzęt, robociznę i okablowanie.
- Wykonawca zobowiązuję się do wykonania interwencji serwisowych w razie awarii nie później, niż w terminie do 8 godzin roboczych,
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z procedurą gwarancyjną, w tym koszty transportu i koszty części zamiennych.
- Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
- Wykonawca w razie uszkodzeń innych rzeczy związanych z montażem instalacji monitoringu jest zobowiązany do bezzwłocznego przywrócenia stanu pierwotnego lub usunięcia uszkodzeń we własnym zakresie.
Część nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
- Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia szkolnej sali sportowej, spełniającego dobrą jakość akustyczną oraz warunki techniczne umożliwiające prowadzenie zajęć sportowych, apeli szkolnych oraz rozgrywek sportowych.
- Urządzenia oraz materiały używane do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać europejskim i polskim normom.
- Urządzenia dostarczona w ramach realizacji zadania muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży. Nie dopuszczalne jest dostarczenie i montowanie urządzeń używanych .
- Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej, realizowany przez autoryzowany serwis.
- Wraz z urządzeniem należy dostarczyć pełną dokumentację wraz z instrukcjami obsługi.
- Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej 2 osób nadzoru w zakresie obsługi eksploatacji zestawu urządzeń, a także świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
- Podczas świadczenia usługi Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP.
- Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie robót oraz zachowania w stanie technicznym niezmienionym pozostałych elementów szkolnej sali sportowej.
- Gwarancja będzie liczona od daty przekazania Zamawiającemu oraz odbioru prac przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W okresie gwarancji, czas rozpoczęcia napraw gwarancyjnych przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 3 dni od zgłoszenia. Czas zakończenia naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty rozpoczęcia prac.
- Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włącznie z kosztami części zamiennych oraz transportu.
- Wszystkie naprawy gwarancyjne realizowanie będą w miejscu instalacji sprzętu.
- W przypadku kiedy naprawa w miejscu instalacji sprzętu będzie niewykonalna, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy, sprzęt zastępczy.
- Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu skutkuje wymianą podzespołu na nowy z nowym okresem gwarancyjnym (wymienionego podzespołu).
Wykonawca prac zobowiązany jest dostarczyć wstępną koncepcję dotyczącą nagłośnienia sali gimnastycznej wraz z kosztami związanymi z wyżej wymienioną realizacją.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODZIAŁU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI
- Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione 2 części (część nr 1 i część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie dla każdej części zamówienia.
- Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Ocenie będzie podlegać oddzielnie każda część zamówienia.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia.
V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zadania: dla część nr 1 do dnia 23.08.2019 r.
dla część nr 2 do dnia 23.08.2019 r.
V. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
VI. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
- w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT
Dla części nr 1 i części nr 2:
- Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
- Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
VIII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zaprojektowana i wykonania:
Część 1 – monitoringu zewnętrznego boiska i urządzeń infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy;
Część 2 – nagłośnienia sali sportowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy.
MT.480.8.2019.IZ
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 10.06.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego dla części nr 1 i Załącznik nr 3 dla części nr 2.
- Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
- Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.