REKLAMA

Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.79.2019

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
REKLAMA

MT.480.79.2019


ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy, dz.nr 5/14 AM26.


II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Dokumentacja projektowa musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
  2. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
  3. Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
  4. Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
  5. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.

Powierzchnia ewidencyjna zagospodarowywanego terenu przy ul. Wileńskiej: 1.5978 ha.


III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY


Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:

  1. Trzech koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych.
  2. Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
  3. Projektów wykonawczych, wszystkich wymaganych branż sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
  4. Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
  5. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  6. Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  7. Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  8. Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
  9. Każda z koncepcji powinna zakładać stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni, optymalizacje kosztów w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań, logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji. Powinna być zgodna z obecnie obowiązującymi przepisami.
  10. W ramach koncepcji należy określić szacunkowe koszty realizacji każdej z nich.
  11. Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
  12. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
  13. Sporządzone 3 koncepcje będą podlegać konsultacjom społecznym, w których Wykonawca będzie zobowiązany brać udział na wezwanie Zamawiającego.

VI . ZAKRES OPRACOWANIA


  1. Wykonanie boiska wielofunkcyjnego z piłkochwytami o bezpiecznej nawierzchni z ogrodzeniem;
  2. Wykonanie placów zabaw dla dzieci z podziałem na poszczególne przedziały wiekowe (dla dzieci w wieku 0-3 lata oraz dla dzieci powyżej 4 roku życia). Place zabaw powinny być wykonane z bezpiecznej nawierzchni i muszą być ogrodzone. Zamawiający dopuszcza montaż elementów bezobsługowego letniego parku linowego (tzw. „małpiego gaju”). Zamawiający wymaga zapewnienia urządzeń dla dzieci niepełnosprawnych;
  3. Wykonanie boiska z przystosowaniem do gier zespołowych, np. gry w koszykówkę,  w siatkówkę, w tenisa, kometkę. Boisko powinno być wykonane z bezpiecznej nawierzchni, wraz z piłkochwytami i ogrodzeniem;
  4. Na terenie zagospodarowywanego terenu znajduje się rampa do sportów ekstremalnych takich jak: jazda na deskorolce, hulajnodze, BMX czy wyczynowa jazda na rolkach. Zamawiający wymaga aby jedna z koncepcji zawierała rozbudowę istniejącej rampy i uzupełnienie skateparku o nowe elementy i przygotowanie bezpiecznej nawierzchni.
  5. Wyznaczenie miejsca na rekreację dla osób starszych. Ewentualne stworzenie miejsca na rekreację fitness lub siłownię w plenerze;
  6. Stworzenie wydzielonego terenu na tzw. park zapachowy;
  7. Wyznaczenie ogrodzonego terenu na toaletę dla psów, wyposażoną w kosz (kasetę) na zwierzęce odchody;
  8. Montaż trzystopniowego źródła wody (poidła). Wykonawca musi uzyskać warunki przyłącza do sieci wodociągowej i zaprojektować ten element;
  9. Oświetlenie terenu. Wykonawca musi uzyskać warunki przyłączenia do sieci energetycznej i zaprojektować ten element;
  10. Uzupełnienie istniejącej zieleni, dokonanie cięć sanitarnych rosnących drzew oraz uwzględnienie niezbędnego karczowania;
  11. Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie innej liczby boisk i placów zabaw (po przeprowadzonych konsultacjach społecznych);
  12. Zamawiający wymaga zaprojektowania monitoringu internetowego zagospodarowywanego terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy.
  • Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego– mapa poglądowa terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy;
  • Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – wydruk zdjęcie lotnicze terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy;
  • Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – mapa ewidencyjna terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy;
  • Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – dokumentacja fotograficzna terenu do zagospodarowania przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy.

V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI


1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:

1) w wersji papierowej:

    • koncepcja projektowa nr 1, 2 i 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – każda koncepcja po 3 egzemplarze;
    • projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
    • projekty wykonawcze – po 5 egzemplarzy w każdej branży;
    • przedmiar robót z podziałem na branże – 5 egzemplarzy;
    • kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
    • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
    • bioz – 5 egzemplarzy;
    • mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;

2) w wersji elektronicznej:

    • koncepcja projektowa nr 1,2 i 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
    • projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
    • projekty wykonawcze – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg do każdej branży, opis projektów w formacie DOC;
    • przedmiar robót z podziałem na branże – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
    • kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
    • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.

VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:

1) przekazanie do Zamawiającego 3 koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich do dnia 24.06.2019 r.;

2) przeprowadzenie konsultacji społecznych – do dnia 24.07.2019 r.;

3) modyfikacja koncepcji wg. przeprowadzonych konsultacji społecznych nastąpi do dnia 16.08.2019 r.;

4) zatwierdzenie koncepcji projektowych i wybór nastąpi do dnia 30.08.2019 r.;

5) zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym i przekazanie do Zamawiającego kosztorysu inwestorskiego do dnia 30.09.2019 r.;

6) przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac wraz z brakiem sprzeciwu wniesionym przez organ wydający, do dnia 31.10.2019 r.

W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.


VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


  1. Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
  2. Należy wykazać, że wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu o funkcji rekreacyjno–sportowej o wartości robót budowlanych minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto).

VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  2. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym obowiązkowej wizji lokalnej), wykonania badań, odkrywek, prac projektowych, uzyskania opinii i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki, ewentualnego przygotowania wniosku o wydanie decyzji na prowadzenie prac archeologicznych.
  3. W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:

  • w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej
  • w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
  • w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
  • w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.

w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.


X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

  • w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
  • w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.

XI. KRYTERIUM OCENY OFERT


Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.

Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

ZBK

gdzie:

C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,

Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:


Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia 3 koncepcji oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy, dz.nr 5/14 AM26

MT.480.79.2019

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 24.05.2019 r. o godz. 10:30.


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 24.05.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

1) formularz ofertowy – Załącznik nr 5 do zapytania,
2) wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 6 do zapytania.

4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl

5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA