Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.56.2019
MT.480.56.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji zawierającej: ekspertyzę techniczną budynku pod kątem zawilgocenia fundamentów i części przyziemnej, projekt budowlany i wykonawczy osuszenia i izolacji fundamentów, kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Dokumentacja powinna zawierać:
1)Ekspertyzę – 5 egzemplarzy;
2) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy;
3) Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze;
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 1 egzemplarz;
5) Informację BIOZ – 5 egzemplarzy;
6) Przedmiar robót – 1 egzemplarz;
7) Kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
2. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna zawierać:
1) ekspertyza – w formacie pdf i doc;
2) projekt budowlany i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jako jeden plik w formacie pdf i dwg, dodatkowo opisy w formacie doc;
3) projekt wykonawczy – jako jeden plik w formacie pdf i dwg, dodatkowo opis w formacie doc;
4) przedmiar robót – w formacie pdf;
5) kosztorys inwestorski – w formacie odczytywalnym przez program kosztorysujący – NORMA (format ath);
6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf i doc;
3. Dokumentacja powinna składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, dokonania wizji lokalnej przed sporządzeniem dokumentacji obejmującej przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia powinien uwzględnić i wystąpić o opinię do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pozyskania wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego.
BUDYNEK WPISANY JEST DO EWIDENCJI ZABYTKÓW
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
- Projektu budowlanego, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462,
z późn. zm.). - Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
- Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
- Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
- Wykonawca realizując przedmiot zamówienia powinien uwzględnić i wystąpić o opinię do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.
- Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
- Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
- Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia wersji elektronicznej dokumentów.
IV. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ DOKUMENTACJI
Wymagane jest, aby dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej.
V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia: 31.07.2019 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
VII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań, decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki.
- W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
VIII. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
IX. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
• w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos, tel. 71 398 09 29,
• w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Wojciech Pękalski, Jacek Kowalski, tel. 71 398 09 20.
X. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych
w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji zawierającej: ekspertyzę techniczną budynku pod kątem zawilgocenia fundamentów i części przyziemnej, projekt budowlany i wykonawczy osuszenia i izolacji fundamentów, kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy.
MT.480.56.2019
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 16.04.2019 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 16.04.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania,
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.