REKLAMA

Zapytanie ofertowe Zakładu Budynków Komunalnych MT.480.56.2019

Ogłoszenia i Komunikaty | Ogłoszenia i Komunikaty
REKLAMA

MT.480.56.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji zawierającej: ekspertyzę techniczną budynku pod kątem zawilgocenia fundamentów i części przyziemnej, projekt budowlany i wykonawczy osuszenia i izolacji fundamentów, kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy.


II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Dokumentacja powinna zawierać:

1)Ekspertyzę – 5 egzemplarzy;
2) Projekt budowlany – 5 egzemplarzy;
3) Projekt wykonawczy – 3 egzemplarze;
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 1 egzemplarz;
5) Informację BIOZ – 5 egzemplarzy;
6) Przedmiar robót – 1 egzemplarz;
7) Kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;

2. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna zawierać:

1) ekspertyza – w formacie pdf i doc;
2) projekt budowlany i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jako jeden plik w formacie pdf i dwg, dodatkowo opisy w formacie doc;
3) projekt wykonawczy – jako jeden plik w formacie pdf i dwg, dodatkowo opis w formacie doc;
4) przedmiar robót – w formacie pdf;
5) kosztorys inwestorski – w formacie odczytywalnym przez program kosztorysujący – NORMA (format ath);
6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf i doc;

3. Dokumentacja powinna składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.

4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, dokonania wizji lokalnej przed sporządzeniem dokumentacji obejmującej przedmiot zamówienia.

5. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia powinien uwzględnić i wystąpić o opinię do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.

6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pozyskania wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego.
BUDYNEK WPISANY JEST DO EWIDENCJI ZABYTKÓW


III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY


Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:

  1. Projektu budowlanego, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462,
    z późn. zm.).
  2. Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
  3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
  4. Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  5. Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
  6. Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
  7. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia powinien uwzględnić i wystąpić o opinię do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
  9. Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
  10. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia wersji elektronicznej dokumentów.

IV. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ DOKUMENTACJI


Wymagane jest, aby dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej.


V. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia: 31.07.2019 r.


VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.


VII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


  1. Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  2. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań, decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki.
  3. W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

VIII. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.


IX. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:

• w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos, tel. 71 398 09 29,
• w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Wojciech Pękalski, Jacek Kowalski, tel. 71 398 09 20.


X. KRYTERIUM OCENY OFERT


Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.

Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:

ZBK

gdzie:

C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,

Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.


XI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT


1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:


Nazwa i dokładny adres Wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych
w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica

Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji zawierającej: ekspertyzę techniczną budynku pod kątem zawilgocenia fundamentów i części przyziemnej, projekt budowlany i wykonawczy osuszenia i izolacji fundamentów, kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy.

MT.480.56.2019

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 16.04.2019 r. o godz. 10:30.


należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 16.04.2019 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2019 r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.

3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania,

4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl

5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.

Udostępnij:
REKLAMA
REKLAMA