MT.480.170.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Miasto Oleśnica
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
tel. (71) 398-09-10
fax (71) 398-09-12
www.bip.zbk.olesnica.pl
sekretariat@zbk.olesnica.pl
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Sporządzenie 3 koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji.
2. Dokumentacja musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
3. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
4. Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
5. Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
6. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
IV . ZAKRES OPRACOWANIA
W koncepcjach oraz w projekcie zagospodarowania terenu należy uwzględnić:
V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI
1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:
1) w wersji papierowej:
– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
– projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – 5 egzemplarzy;
– kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
– bioz – 5 egzemplarzy;
– mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;
2) w wersji elektronicznej:
– koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
– projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
– przedmiar robót z podziałem na branżę – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:
– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
– w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
– w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.
w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Wiśniowa – Łąkowa w Oleśnicy.
MT.480.170.2020
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 23.10.2020 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 23.10.2020 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2020r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania,
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.