Od 11 maja Miejska Gospodarka Komunalna w Oleśnicy przywraca bezpośrednią obsługę w Biurze Obsługi Klienta.
Praca BOK będzie się odbywała z zachowaniem reżimu sanitarnego (obsługa w 1 okienku, klient w obowiązkowej maseczce i rękawiczkach oraz po obowiązkowej dezynfekcji rąk). – Podjęte w/w środki ostrożności mają na celu ochronę zdrowia naszych klientów i pracowników. Liczymy na Państwa współpracę i zrozumienie w tym szczególnym czasie – informuje w swoim komunikacie spółka.
Jakie sprawy załatwimy w BOK?
Udzielanie klientom pełnych informacji dotyczących rodzaju, zakresu i cen świadczonych usług przez poszczególne zakłady Spółki,
Pomoc w wypełnieniu i realizacji wszelkich wniosków jak np: o określenie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej oraz CO, o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków, o zapewnienie wywozu nieczystości płynnych, o zawarciu umowy na wywóz odpadów, o wymianę pojemnika, o wynajęcie kontenera, worka BIG-BAG, zlecenie dodatkowego wywozu odpadów, itp,
Podpisywanie umów o świadczenie usług komunalnych,
Wystawianie faktur za świadczone usługi,
Załatwianie innych spraw z obszaru bezpośrednich relacji z klientami.
Regulowanie zapłaty faktur za usługi komunalne wyłącznie w formie elektronicznej (bezgotówkowej).