Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Ludwikowskiej w Oleśnicy, Park Południowy (dz.nr 14/21, 14/26 AM 71).
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Sporządzenie 3 koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji.
Dokumentacja musi składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.
Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w tym oględzin, badań powierzchniowych, badań geologicznych oraz niezbędnych pomiarów.
Uzyskanie niezbędnych materiałów i dokumentów, w tym aktualnej mapy do celów projektowych.
Sporządzenie wniosków do dostawców mediów.
Pozyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania zaświadczenia
o niewnoszeniu sprzeciwu do zgłoszenia na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru zaświadczenia.
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do projektowanych robót budowlanych i branżowych.
III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie:
Trzech koncepcji projektowych z szacunkowymi kosztami inwestycji i dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym oraz wymaganiami przepisów prawnych.
Sporządzenie mapy do celów projektowych i wykonanie badań geologicznych.
Projektu zagospodarowania terenu, sporządzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z późn. zm.).
Projektów wykonawczych, wszystkich wymaganych branż sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., z poz. 1129).
Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa Budowalnego.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Przedmiaru robót, sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389).
Do Wykonawcy należy ścisła współpraca w zakresie uzgadniania z Zamawiającym.
Każda z koncepcji powinna zakładać stworzenie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni, optymalizacje kosztów w odniesieniu do zaproponowanych rozwiązań, logiczne i ekonomiczne w użytkowaniu rozplanowanie zaproponowanych funkcji. Powinna być zgodna z obecnie obowiązującymi przepisami.
W ramach koncepcji należy określić szacunkowe koszty realizacji każdej z nich.
Projekt budowlany musi bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych. Musi być wykonany z wykorzystaniem rozwiązań opartych na zasadach poszanowania energii i ekologii.
Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Oleśnicy.
Sporządzone 3 koncepcje podlegać będą społecznym konsultacjom.
Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w społecznych konsultacjach i w uzgodnieniach na wezwanie Zamawiającego.
IV . ZAKRES OPRACOWANIA
W koncepcjach oraz w projekcie zagospodarowania terenu należy uwzględnić:
Terenowy amfiteatr ze sceną;
Ciąg pieszo – rowerowy. Ścieżkę rowerową należy zaprojektować od ulicy Ludwikowskiej (istniejąca ścieżka rowerowa) do nowej drogi od strony południowej;
Plac zabaw dla dzieci w wieku 1-4 lat;
Plac zabaw dla dzieci do 12 roku ( linarium, ścieżka zdrowia , tyrolka);
Strefa wypoczynku dla osób starszych (pergola), ławki dla niepełnosprawnych;
Suchy rów z parkiem zapachowym;
Kwietna łąka;
Stoły do gier szachy-warcaby;
Stół do ping-ponga;
Oświetlenie;
Poidełko;
Boisko do gry w badmintona;
Wygrodzona toaleta dla psów ( bez wybiegu);
Domki dla owadów;
Wydzielone miejsca do nasadzeń okolicznościowych dla mieszkańców – należy zaprojektować gatunki i wiek nasadzanych drzew – około 100 miejsc;
Rondo dla małych rolkarzy i rowerzystów z grami podwórzowymi (ewentualnie rozdzielnie) – alternatywnie;
V. LICZBA I FORMA OPRACOWAŃ KONCEPCJI PROJEKTOWYCH I DOKUMENTACJI
1. Wymagane jest, aby koncepcje projektowe i dokumentacja została przekazana Zamawiającemu
w formie papierowej i elektronicznej w następujących liczbach:
1) w wersji papierowej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – 3 egzemplarze;
projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy;
projekty wykonawcze – po 5 egzemplarzy w każdej branży;
przedmiar robót z podziałem na branżę – 5 egzemplarzy;
kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz;
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egzemplarz;
bioz – 5 egzemplarzy;
mapa do celów projektowych – 1 egzemplarz;
2) w wersji elektronicznej:
koncepcja projektowa nr 1 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
koncepcja projektowa nr 2 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
koncepcja projektowa nr 3 wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji – w formacie pdf oraz dwg;
projekt zagospodarowania terenu i bioz – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg, opis projektu w formacie DOC;
projekty wykonawcze – jako jeden plik w formacie pdf oraz dwg do każdej branży, opis projektów w formacie DOC;
przedmiar robót z podziałem na branżę – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
kosztorys inwestorski – w formacie pdf oraz ath (NORMA);
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w formacie pdf oraz DOC.
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagane jest zrealizowanie przedmiotu zamówienia w następujących terminach, które umożliwią Zamawiającemu zaplanowanie dalszej realizacji inwestycji i zabezpieczenie wymaganych środków finansowych na ten cel:
1) przekazanie do Zamawiającego trzech koncepcji projektowych wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji realizacji każdej z nich do dnia 10.07.2020 r.;
2) przeprowadzenie konsultacji społecznych – do dnia 10.08.2020 r.;
3) modyfikacja koncepcji wg. przeprowadzonych konsultacji społecznych nastąpi do dnia 31.08.2020 r.;
4) zatwierdzenie koncepcji projektowych i wybór nastąpi do dnia 09.09.2020 r.;
5) zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym do dnia 30.10.2020 r.;
6) przekazanie do Zamawiającego kompletnej wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prac wraz z brakiem sprzeciwu wniesionym przez organ wydający, do dnia 30.11.2020 r.
W przypadku, gdyby nastąpiła zwłoka instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas jednego miesiąca na wykonanie przypisanych im czynności, mogłoby to być podstawą do wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas równy tej zwłoce.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do projektowania
w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania.
Należy wykazać, że wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu o funkcji rekreacyjno–sportowej o wartości minimum 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) lub 2 opracowań dokumentacji na łączną kwotę 100 000,00 zł brutto ( słownie: sto tysięcy złotych).
VIII. WYCENA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Całościowa wycena przedmiotu zamówienia zostaje dokonana przez oferenta na własną odpowiedzialność i ryzyko.
W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt wszystkich działań (w tym ewentualnej wizji lokalnej), wykonania badań, odkrywek, prac projektowych, uzyskania opinii i uzgodnień rzeczoznawców oraz decyzji administracyjnych wymaganych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców, koszt ubezpieczenia działalności, należne podatki, ewentualnego przygotowania wniosku o wydanie decyzji na prowadzenie prac archeologicznych.
W ofercie należy przedstawić zaoferowaną cenę za całościowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
IX. PŁATNOŚĆ ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wynagrodzenie za zrealizowany przedmiot umowy będzie płatne:
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po wyborze koncepcji projektowej
w terminie, o którym mowa w dziale VI pkt 4,
w wysokości 20% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego dokumentacji, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 5,
w wysokości 60% wynagrodzenia ofertowego brutto – po przekazaniu do Zamawiającego prawomocnej decyzji lub zgłoszenia prac bez sprzeciwu, w terminie o którym mowa w dziale VI pkt 6.
w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury na konto wskazane przez Wykonawcę.
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Osobami do kontaktu w zakresie przedmiotu zamówienia są:
w sprawach formalnych dot. zamówienia – Anna Kordos tel. 71 398 09 29,
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia – Jacek Kowalski, Wojciech Pękalski tel. 71 398 09 20.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze 100%.
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad – cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
XII. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Spiętą ofertę w zamkniętej kopercie z napisem:
Nazwa i dokładny adres Wykonawcy
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 13
56-400 Oleśnica
Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenie 3 koncepcji projektowych oraz dokumentacji zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na zagospodarowanie terenu przy ul. Ludwikowskiej w Oleśnicy, Park Południowy (dz.nr 14/21, 14/26 AM 71).
MT.480.35.2020
Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 28.04.2020 r. o godz. 10:30.
należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 13 do dnia 28.04.2020 r. do godziny 10:00 w sekretariacie – pokój nr 102 (I p.).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2020r. o godz. 10:30 w pok. nr 114 w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zapytania, 2) wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 2 do zapytania.
4. Protokół z otwarcia ofert i wybór wykonawcy zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.bip.zbk.olesnica.pl
5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy na realizację omawianego zadania.