Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica ogłasza nabór na stanowisko
INSPEKTORA DS. EKSPLOATACJI
w Dziale Eksploatacji Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy
I. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne
Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1282 ze zmianami).
Wykształcenie wyższe.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Min. 2 lata doświadczenia zawodowego.
II. Wymagania dodatkowe
Znajomość i przestrzeganie aktualnych przepisów prawnych regulujących sprawy związane z najmem lokali mieszkalnych (ustawy, uchwały, zarządzenia, rozporządzenia i inne) śledzenie i przyswajanie na bieżąco zachodzących w nich zmian.
Umiejętność obsługi komputera praca w programie WINDOWS, Microsoft Office (Word – edytor tekstów, Excel – arkusz kalkulacyjny).
Znajomość programu Granit i Sputnik.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.
IV. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku
Bieżąca obsługa zasobu komunalnego
Przyjmowanie do zasobów zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy nowych lokali, budynków, terenów zewnętrznych, placów zabaw.
Przekazywanie lokali, budynków, terenów zewnętrznych i placów zabaw do zarządców bądź przyszłym najemcom.
Protokolarne przekazywanie lokali mieszkalnych najemcom po zawarciu umowy najmu lub odbiór lokali mieszkalnych po rozwiązaniu umowy najmu.
Prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych (w tym teczki lokali) i ich bieżąca aktualizacja (wprowadzanie zmian, aneksów i rozliczeń).
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków dotyczących sprzedaży lokali mieszkalnych i ich przekazywanie do Urzędu Miasta celem realizacji.
Dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach mieszkalnych i ich przekazywanie do Działu Księgowości celem dokonania rozliczenia, bieżąca analiza kartotek wodomierzowych zamontowanych w lokalach mieszkalnych pod kątem ważności cech legalizacyjnych, wzywanie najemców lokali mieszkalnych do wymiany lub legalizacji wodomierzy w związku z utratą ważności cech legalizacyjnych, informowanie najemców lokali mieszkalnych o zawieszeniu odczytu wodomierzy w związku z utratą ważności cech legalizacyjnych i w związku z tym zmianie normy wody.
Aktualizacja wykazów budynków i terenów zewnętrznych będących w zarządzie tutejszego Zakładu.
Kontrola wykonywanych usług w zakresie utrzymania czystości wewnątrz budynków mieszkalnych, mieszkalno – usługowych, na terenach zewnętrznych, placach zabaw i terenach zielonych zarządzanych przez tutejszy Zakład.
Nadzorowanie lokali, budynków, terenów zewnętrznych i placów zabaw będących w zasobach tutejszego Zakładu oraz ich bieżąca eksploatacja.
Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty i usługi zlecane przez Dział Eksploatacji.
Wprowadzanie faktur w programie Sputnik.
Prowadzenie korespondencji z urzędami, innymi jednostkami, zarządcami nieruchomości wspólnych w celu realizacji powierzonych obowiązków.
Bieżąca obsługa interesantów i zgłoszeń telefonicznych.
Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i podejmowanie decyzji w formie uchwał.
Przeprowadzanie wywiadów wśród najemców lokali mieszkalnych.
Współpraca z pozostałymi działami Zakładu.
V. Niezbędne dokumenty aplikacyjne
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączniku)
Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii (wzór oświadczenia w załączeniu).
VI. Warunki pracy na danym stanowisku
Stabilne zatrudnienie w jednostce budżetowej.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny wymiar czasu pracy.
Miejsce pracy – Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13.
Praca w budynku i w terenie.
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Bezpieczne warunki pracy.
Budynek przystosowany do poruszania się dla osób niepełnosprawnych.
Szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, sekretariat pok. 102 (lub przesłać drogą listowną) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. eksploatacji” w terminie do dnia 19.03.2020 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Zakładu).
VIII. Informacje dodatkowe
Pierwsza umowa o pracę na czas określony -6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony.
Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko zostaną odesłane kandydatom na wskazane adresy korespondencyjne.
Szczegółowych informacji udzielają:
– w sprawach związanych z ww. stanowiskiem pracy -Agnieszka Walczyńska (tel. 71 398 09 26),
– w sprawach związanych z naborem – Małgorzata Rogowska (tel. 71 398 09 18).