– Na nasze urodziny zaprosiliśmy naszych pracowników, ich rodziny i najbliższych oraz naszych najważniejszych partnerów biznesowych. To oni wszyscy pomogli nam przez 5 lat budować nasz biznes – mówi Wojciech Stanowski, właściciel firmy, którą założył w 2014 roku. – Klientów zdobywamy w 100% przez internet, dlatego za oficjalną datę naszych urodzin przyjęliśmy 25 maja, bo właśnie wtedy na naszej stronie pojawili się pierwsi użytkownicy – dodaje pomysłodawca oleśnickiej marki.Jak opowiada, 5. rocznica była doskonałym czasem na wspomnienia, na podziękowania dla osób, które dołożyły swoją cegiełkę w budowaniu historii firmy, jak również, aby odpowiedzieć o planach na przyszłość. – Ambicje mamy bardzo duże. Choć nie brakuje nam pokory, to celujemy w to, aby być w przyszłość globalną marką. Już dzisiaj nasze produkty znaleźć można w całej Zachodniej Europie, w USA, czy nawet na Seszele. Mamy też super zespół i mam nadzieję, że cały czas będą dołączali do naszego „best-teamu” kolejni ambitni ludzie, którzy chcą z nami zwojować świat – zdradza W. Stanowski.
Głównym punktem wieczoru była oficjalna premiera marki debesto.com, pod którą chce działać teraz oleśnicka firma. – Nowe logo, wkrótce nowa strona internetowa, która będzie domyślnie w języku angielskim i nie tylko, to właśnie nasz pierwszy mały krok, aby być może kiedyś Oleśnica mogła pochwalić się rodzimą firmą o globalnym zasięgu – puentuje jej właściciel.